KudoZ home » Greek to English » Automotive / Cars & Trucks

κυλινδρισμός

English translation: capacity of cylinders


19:04 Mar 13, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / buses
Greek term or phrase: κυλινδρισμός
Τι θα πει "κυλινδρισμός, όταν γίνεται λόγος για λεωφορείά; Εξηγήστε μου, σας παρακαλώ.
Da_jivee
English translation:capacity of cylinders
Explanation:
δηλαδη ποσα κυβικα εκατοστα (κ.εκ./cc) ειναι μια μηχανη/κινητηρας
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3capacity of cylinders
socratisv
4displacement
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
capacity of cylinders


Explanation:
δηλαδη ποσα κυβικα εκατοστα (κ.εκ./cc) ειναι μια μηχανη/κινητηρας


socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: ...που για τους Αγγλόφωνους συνήθως εκφράζεται σε λίτρα, ή όχι; π.χ. 2 litre engine (don't I wish...)
26 mins
  -> πιθανον.... σε ολα αναποδοι δεν ειναι:)?

agree  Vicky Papaprodromou
58 mins

agree  xxxPattyPie: An kai to exw thei pio poly ws "Cylinder Capacity"
14 hrs
  -> ναι σιγουρα... και τα 2 λεγονται και ειναι σωστα. αυτο μου ηρθε πρωτο!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
displacement


Explanation:
κυλινδρισμός = κυβισμός

δίνεται από τον τύπο στη διεύθυνση:

http://209.85.135.104/search?q=cache:MvGsukkrIakJ:www.trial....

Σύμφωνα με το 3γλωσσο Ερμηνευτικό & Περιγραφικό Λεξικό Τεχνολογίας Αυτοκινήτου, Ζευγώλης, Κωτσόπουλος

ο όρος "κυβισμός κινητήρα" δίνεται ως "displacement"!


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-03-14 17:01:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:CgRVHXChV7UJ:en.wikiped...


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-03-14 17:02:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

περιγραφή και ορισμός στο Wikipedia

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4