ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Greek to English » Botany

βασίλισσα

English translation: Paeonia, peony, πηγουνιά, Paeonia Parnassica

19:11 Mar 10, 2004
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Botany
Greek term or phrase: βασίλισσα
φυτό πάλι
Krisztina Lelik
Greece
English translation:Paeonia, peony, πηγουνιά, Paeonia Parnassica
Explanation:
Πηγουνιά Σ' ένα παλιό διδακτικό ποίημα, η πηγουνιά χαρακτηρίζεται σαν βασίλισσα των βοτάνων. Ο χαρακτηρισμός αυτός πραγματικά της αξίζει τόσο για το εντυπωσιακό λουλούδι της, όσο και για τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Κατά το ποίημα αυτό, οι θεοί παράδωσαν την πηγουνιά στον Απόλλωνα, σαν φάρμακο κατάλληλο για όλες τις αρρώστιες.
http://7gym-kardits.kar.sch.gr/fyta/fyta-p.htm
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ασπερούλα (asperoula odorata)
Valentini Mellas
4asperoula odorataVicky Papaprodromou
3 +1Paeonia, peony, πηγουνιά, Paeonia Parnassica
Spiros Doikas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
βασίλισσα
Ασπερούλα (asperoula odorata)


Explanation:
... Ασπερούλα (asperoula odorata) Όμορφο μικρό φυτό,
γνωστό και ως "η βασίλισσα των δασών". ...
www.ert.gr/afieromata/votana/votana01.html

Valentini Mellas
United States
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Paeonia, peony, πηγουνιά, Paeonia Parnassica


Explanation:
Πηγουνιά Σ' ένα παλιό διδακτικό ποίημα, η πηγουνιά χαρακτηρίζεται σαν βασίλισσα των βοτάνων. Ο χαρακτηρισμός αυτός πραγματικά της αξίζει τόσο για το εντυπωσιακό λουλούδι της, όσο και για τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Κατά το ποίημα αυτό, οι θεοί παράδωσαν την πηγουνιά στον Απόλλωνα, σαν φάρμακο κατάλληλο για όλες τις αρρώστιες.
http://7gym-kardits.kar.sch.gr/fyta/fyta-p.htm

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
βασίλισσα
asperoula odorata


Explanation:
Ασπερούλα (asperoula odorata)
Όμορφο μικρό φυτό, γνωστό και ως "η βασίλισσα των δασών". Έχει επίσης όμορφο άρωμα.
Ιδιότητες:
Τονωτικές, διουρητικές, αντισηπτικές. Βοηθά στην πέψη. Κατά των σπασμών και βοηθά στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Ως τσάι μπορεί να χρησιμοποιηθεί (30-50 γραμμάρια) στο λίτρο νερό.
Που τη συναντάμε:
Στη Θεσσαλία και τη Βόρειο Ελλάδα σε δασώδεις τόπους.
http://www.ert.gr/afieromata/votana/votana01.html



Vicky Papaprodromou
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vicky Papaprodromou, Vasilisso