KudoZ home » Greek to English » Bus/Financial

αποσβέσεις πάγιων ενσωματωμένων

English translation: υπάρχουν πολλες αποδόσεις ανάλογα με το τι ακολουθεί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:αποσβέσεις πάγιων ενσωματωμένων
English translation:υπάρχουν πολλες αποδόσεις ανάλογα με το τι ακολουθεί
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:12 Jan 21, 2004
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial
Greek term or phrase: αποσβέσεις πάγιων ενσωματωμένων
Το ίδιο.Τίτλος σε πίνακα, είδος λογαριασμού.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
υπάρχουν πολλες αποδόσεις ανάλογα με το τι ακολουθεί
Explanation:
Αποσβέσεις πάγιων στοιχείων ενσωματωμένες στο λειτουργικό κόστος
Normal depreciation included in the operating cost

KAI

Αποσβέσεις πάγιων στοιχείων ενσωματομένες στο Λειτουργικό Κόστος
Fixed assets operating depreciation charges

ΚΑΙ

Αποσβέσεις πάγιων μη ενσωματωμένες στο λειτουργικό κόστος
Depreciation in excess of normal requirements not included in the operating cost


--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-01-21 09:34:52 GMT)
--------------------------------------------------

Δυστυχώς η μετάφραση των ισολογισμών δεν ακολουθεί σχεδόν καμμία λογική συνέχεια. Γι\' αυτό και είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Selected response from:

Evdoxia R.
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Tangible Assets Depreciation
Emmanouil Tyrakis
5υπάρχουν πολλες αποδόσεις ανάλογα με το τι ακολουθείEvdoxia R.


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
αποσβέσεις πάγιων ενσωματωμένων
Tangible Assets Depreciation


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-01-21 09:24:48 GMT)
--------------------------------------------------

ή Depreciation on Tangible Assets

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Yes, sir!
2 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Valentini Mellas
4 mins
  -> Ευχαριστώ

disagree  Evdoxia R.: see below
7 mins

agree  Vicky Papaprodromou
50 mins
  -> Θα πάμε μαζί στους μελισσοκόμους με τα κόκκινα ζιπουνάκια μας!

agree  Betty Revelioti
58 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  xxxx-Translator
8 hrs
  -> Ευχαριστώ

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
αποσβέσεις πάγιων ενσωματωμένων
υπάρχουν πολλες αποδόσεις ανάλογα με το τι ακολουθεί


Explanation:
Αποσβέσεις πάγιων στοιχείων ενσωματωμένες στο λειτουργικό κόστος
Normal depreciation included in the operating cost

KAI

Αποσβέσεις πάγιων στοιχείων ενσωματομένες στο Λειτουργικό Κόστος
Fixed assets operating depreciation charges

ΚΑΙ

Αποσβέσεις πάγιων μη ενσωματωμένες στο λειτουργικό κόστος
Depreciation in excess of normal requirements not included in the operating cost


--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-01-21 09:34:52 GMT)
--------------------------------------------------

Δυστυχώς η μετάφραση των ισολογισμών δεν ακολουθεί σχεδόν καμμία λογική συνέχεια. Γι\' αυτό και είναι εξαιρετικά δύσκολη.

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 230
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!