ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Greek to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

δικαιοπραξία

English translation: Contract law

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:δικαιοπραξία
English translation:Contract law
Entered by: Dimitra Karamperi

15:13 Jun 13, 2005
Greek to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Greek term or phrase: δικαιοπραξία
"Δίκαιο της δικαιοπραξίας"
Από αναλυτική βαθμολογία.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Dimitra Karamperi
Greece
Law of contracts / Law of Obligations
Explanation:
Είναι το ίδιο με το Ενοχικό δίκαιο
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τα σχόλια!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Law of contracts / Law of Obligations
Emmanouil Tyrakis
3 +4Legal action/transaction
Spiros Doikas
4 +1Δίκαιο της Δικαιοπραξίας = Transaction LawAndras Mohay
5legal transaction/actLeop
4An act intended to have legal effectflipendo


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
δικαιοπραξία
Law of contracts / Law of Obligations


Explanation:
Είναι το ίδιο με το Ενοχικό δίκαιο

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τα σχόλια!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: "law of contracts" ή "contract law" για το πραγματικό ζητούμενο, το δίκαιο της δικαιοπραξίας. // Στη Δύση το "law of transactions" φαίνεται να χρησιμοποιείται σε σχέση με το ισλαμικό δίκαιο των συναλλαγών.
52 mins
  -> Ευχαριστώ...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ή/και Law of Transactions
3 hrs
  -> Ευχαριστώ...

agree  Evdoxia R.
17 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Assimina Vavoula
7 days
  -> Ευχαριστώ

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δικαιοπραξία
An act intended to have legal effect


Explanation:
A unilateral act intended to have legal effect
Μονομερής δικαιοπραξία

http://europa.eu.int/comm/justice_home/unit/civil/consultati...

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-06-13 15:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης από το ίδιο μέρος:
2. Οι δικαιοπραξίες μπορούν να αποδειχθούν με κάθε αποδεικτικό μέσο παραδεκτό, σύμφωνα είτε με το δίκαιο του δικάζοντος δικαστή είτε με ένα από τα αναφερόμενα στο άρθρο 16 δίκαια, κατά το οποίο η δικαιοπραξία είναι έγκυρη ως προς τον τύπο, εφόσον η απόδειξη μπορεί να διεξαχθεί με το μέσο αυτό.

. Acts intended to have legal effect may be proved by any mode of proof recognised by the law of the forum or by any of the laws referred to in Article 16 under which that act is formally valid, provided that such mode of proof can be administered by the forum.


flipendo
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
δικαιοπραξία
Legal action/transaction


Explanation:
Legal action/transaction. Actus legitimus.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-06-13 15:45:32 GMT)
--------------------------------------------------

Μία διόρθωση που επιβεβαιώνεται και από το ΙΑΤΕ

δικαιοπραξία
legal ΑCT, legal transaction

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI: ..στα Λατινικά 'actus', Λεξικό Νομικών/Οικονομικών/Εμπορικών/Διοικητικών Όρων, Δεληκωστόπουλου και το Λεξικό Νομικών Όρων, Τραγάκη, Καρατζά, Ζόμπολα
4 mins

agree  Assimina Vavoula
11 mins

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ με το legal act/transaction
36 mins

agree  Catherine Christaki
2 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
δικαιοπραξία
legal transaction/act


Explanation:
legal transaction/act

Leop
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
δικαιοπραξία
Δίκαιο της Δικαιοπραξίας = Transaction Law


Explanation:
Πρόκειται για μάθημα.

COURSE CONTENT:
The first half of the course will focus on interview and problem-solving skills and familiarity with the process and resources necessary for the resolution of typical subject and specific “known item” legal research problems. The second part of the course will focus on more specialized kinds of research including government agencies, statistical research, news sources, and specific subject areas of the law (e.g., tax, ***transaction law***, business intelligence, intellectual property, foreign and international law, and litigation).
www1.law.umkc.edu/academic/PreviousSemesters/ Fall2004/courseinfohandbook/AdvancedLegalResearch.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2005-06-13 16:45:45 GMT)
--------------------------------------------------

Περίγραμμα Ύλης
Τα θέματα που καλύπτονται είναι τα εξής:
· Γενική εισαγωγή στην έννοια του δικαίου.
· Βασικές έννοιες του ιδιωτικού δικαίου.
· Βασικές αρχές του ιδιωτικού δικαίου.
· Δίκαιο των Συμβάσεων.
· Δίκαιο των αδίκων πράξεων: ιδίως η παράνομη πράξη ή παράλειψη και η υπαιτιότητα.
· Ο Αθέμιτος Ανταγωνισμός ως μορφή άδικης πράξης : ιδίως προσβολή διακριτικών γνωρισμάτων και αθέμιτη παρέμβαση σε συμβάσεις τρίτων (π.χ. αθέμιτη απόσπαση εργατικού δυναμικού) .

www.aueb.gr/logist_xrimat/AstikoDikaio.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 33 mins (2005-06-13 16:46:59 GMT)
--------------------------------------------------

Άρα:

Law of Contracts = Δίκαιο των Συμβάσεων

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nick Lingris: Το δίκαιο της δικαιοπραξίας στα ελληνικά δεδομένα είναι ευρύτερο και από το Contract law και από το Ενοχικό (Law of obligations) και από το Δίκαιο των Συναλλαγών. Το Contract Law (ΙΜΟ) είναι το πλησιέστερο και είναι στα περισσότερα curricula.
1 hr

agree  Margarita Dimitriou
2 days8 hrs