KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

Μελέτη Δημοσίων Έργων

English translation: design for public (works) projects


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μελέτη δημοσίων έργων
English translation:design for public (works) projects
Entered by: Nick Lingris

19:11 Jul 25, 2005
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: Μελέτη Δημοσίων Έργων
είναι design of public works?
SGOUZA
design for public projects
Explanation:
Also:
design for public works projects
design for public works construction projects
Το ΤΕΕ το θέλει designs for public projects
Η προμελέτη: preliminary design

Στα διεθνή δεδομένα ισχύουν και άλλες διατυπώσεις, π.χ.
proposal for the design and construction


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 0 min (2005-07-26 13:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

Με προφορική επικύρωση και από άτομο αναμεμιγμένο στα Ολυμπιακά έργα, με τη διευκρίνιση: όσο η μελέτη πάει προς το αρχιτεκτονικό, προτιμούν το design, όσο προς το πολιτικομηχανικό το plan.
Στην ΕΕ, θα βρούμε plan and design ή plan or design να αντιστοιχεί στο \"σχέδιο και/ή μελέτη\".

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 6 mins (2005-07-26 13:18:00 GMT)
--------------------------------------------------

Να προσθέσω ότι είναι κλινόμενο (countable), δηλαδή a design, πληθ. designs, σε αντιδιαστολή προς άλλες χρήσεις του design που είναι uncountable, όπως στο \"design and construction\". Sto Γκουγκλ έχει αρκετά \"designs for public projects\", \"designs for public works projects\".
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5design for public projects
Nick Lingris
4 +2Public Works Study
Mihailolja
5Public works desingEvdoxia R.


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Μελέτη Δημοσίων Έργων
Public Works Study


Explanation:
Η δικη μου απαντηση, ελπιζω να βοηθαει.;-)

Mihailolja
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αν πρόκεται για μελέτη... έκθεση του πως θα κατασκευαστεί ένα έργο...
1 day9 hrs
  -> Ευχαριστω Ναδια,ναι.....με την λεξη "Study" ενω φοτογραφιες, φακελλοι, σχεδια κλπ κλπ

agree  Georgios Paraskevopoulos
7 days
  -> Eυχαριστω Γιωργο!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Μελέτη Δημοσίων Έργων
Public works desing


Explanation:
η μελέτη εδώ είναι design

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Μελέτη Δημοσίων Έργων
design for public projects


Explanation:
Also:
design for public works projects
design for public works construction projects
Το ΤΕΕ το θέλει designs for public projects
Η προμελέτη: preliminary design

Στα διεθνή δεδομένα ισχύουν και άλλες διατυπώσεις, π.χ.
proposal for the design and construction


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 0 min (2005-07-26 13:11:16 GMT)
--------------------------------------------------

Με προφορική επικύρωση και από άτομο αναμεμιγμένο στα Ολυμπιακά έργα, με τη διευκρίνιση: όσο η μελέτη πάει προς το αρχιτεκτονικό, προτιμούν το design, όσο προς το πολιτικομηχανικό το plan.
Στην ΕΕ, θα βρούμε plan and design ή plan or design να αντιστοιχεί στο \"σχέδιο και/ή μελέτη\".

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 6 mins (2005-07-26 13:18:00 GMT)
--------------------------------------------------

Να προσθέσω ότι είναι κλινόμενο (countable), δηλαδή a design, πληθ. designs, σε αντιδιαστολή προς άλλες χρήσεις του design που είναι uncountable, όπως στο \"design and construction\". Sto Γκουγκλ έχει αρκετά \"designs for public projects\", \"designs for public works projects\".

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 275
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Thanks.

agree  Carolyn Brice
5 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
19 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αν αναφέρεται στα αρχιτεκτονικά κλπ. σχέδια...
19 hrs

agree  marina2002
1 day7 mins