KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

στατική μελέτη/ στατικός υπολογισμός.

English translation: structural design / structural calculations


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:στατική μελέτη/ στατικός υπολογισμός.
English translation:structural design / structural calculations
Entered by: Christiana Hadjipavli

13:31 Sep 8, 2006
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: στατική μελέτη/ στατικός υπολογισμός.
Σε σχέση με οικοδομές με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα θα πρέπει να υποβάλλεται στην αρμόδια αρχή στατική μελέτη με βάση τα καθορισμένα πρότυπα.
Η **στατική μελέτη** περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
(α) **Στατικό υπολογισμό** που να περιέχει -
(ι) τις παραδοχές σε σχέση με τα φορτία, το έδαφος και τις χαρακτηριστικές τάσεις των υλικών. και
(ιι) διάταξη και υπολογισμούς που να δείχνουν το σύστημα του φορέα και τα φορτία που ενεργούν πάνω σ΄αυτό, τις αντιδράσεις που αναπτύσσονται, τις ροπές κάμψεως, τις τέμνουσες και αξονικές δυνάμεις και τη διαπίστωση της επάρκειας των διατομών. Στους υπολογισμούς οι συμβολισμοί των διάφορων μελών να είναι οι ίδιοι με αυτούς που αναγράφονται στα σχέδια.
Christiana Hadjipavli
structural design / structural calculations
Explanation:
Είχα απαντήσει παρόμοια ερώτηση εδώ: http://www.proz.com/kudoz/1125807
Παραμένω συνεπής σ' εκείνη την απάντηση.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...
Αν θες ενικό για τον "υπολογισμό", "a set of structural calculations".

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-08 16:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Στον ιστότοπο του Πολυτεχνείου:
http://www.postgrad.structural.civil.ntua.gr/pclab_eng/index...
http://www.postgrad.structural.civil.ntua.gr/pclab/index_gr....
"Structural design and analysis of structures"
"Δομοστατικός σχεδιασμός και ανάλυση των κατασκευών"
Βεβαίως, σπάνια γίνεται λόγος για "δομοστατική μελέτη".
Εδώ http://www.proz.com/kudoz/1100342
εξηγώ γιατί design και όχι plan ή study.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Καλημέρα, ευχαριστώ πάρα πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1structural design / structural calculations
Nick Lingris
4Static study/static calculations
socratisv


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Static study/static calculations


Explanation:
Επισης Constructions static study /Constructions static calculations


    Reference: http://www.google.fr/search?hl=fr&q=%22+static+study%22+civi...
socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nick Lingris: Φοβάμαι, Σωκράτη, ότι σε παρασύρουν κάποια λανθασμένα ευρήματα, μερικά ελληνικών σελίδων. Σύγκρινε το static study σε αγγλικές σελίδες. http://www.google.gr/search?hl=en&q="static study" site:uk
1 hr
  -> Ναι δυστυχως το καταλαβα μετα το μοιραιο κλικ και δεν υπαρχει δυνατοτητα ακυρωσης:).Η αν υπαρχει ειναι πολυ δυσνοητος ο τροπος ειτουργειας του site. Μεγαλο κεφαλαιο οι ελληνικες λεξεις σε αλλες γλωσσες και πολυ πικρη ιστορια το ελληνικο ιντερνετ.

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
στατική μελέτη / στατικός υπολογισμός.
structural design / structural calculations


Explanation:
Είχα απαντήσει παρόμοια ερώτηση εδώ: http://www.proz.com/kudoz/1125807
Παραμένω συνεπής σ' εκείνη την απάντηση.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&safe=off&rls=...
Αν θες ενικό για τον "υπολογισμό", "a set of structural calculations".

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-08 16:15:55 GMT)
--------------------------------------------------

Στον ιστότοπο του Πολυτεχνείου:
http://www.postgrad.structural.civil.ntua.gr/pclab_eng/index...
http://www.postgrad.structural.civil.ntua.gr/pclab/index_gr....
"Structural design and analysis of structures"
"Δομοστατικός σχεδιασμός και ανάλυση των κατασκευών"
Βεβαίως, σπάνια γίνεται λόγος για "δομοστατική μελέτη".
Εδώ http://www.proz.com/kudoz/1100342
εξηγώ γιατί design και όχι plan ή study.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 275
Grading comment
Καλημέρα, ευχαριστώ πάρα πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 days