KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

τεκμηριώνω

English translation: justify


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:τεκμηριώνω
English translation:justify
Entered by: Maria Karra

07:18 Sep 13, 2007
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: τεκμηριώνω
"Ο Ανάδοχος θα *τεκμηριώνει περιπτώσεις* όπου οι αξιολογήσεις ή οι αναλύσεις δεικνύουν πρόβλημα που δεν έχει επιλυθεί."

Είναι πολύ γενικό και ασαφές και είμαι ανοιχτός σε ιδέες για την μετάφραση του "τεκμηριώνω περιπτώσεις". Νομίζω πως εδώ το "τεκμηριώνω" θέλει να πει "καταγράφω αναλυτικά ή λεπτομερειακά." Any ideas?
xxxd_vachliot
justify
Explanation:
μου φαίνεται θέλει να πει ότι ο ανάδοχος πρέπει να αιτιολογήσει για ποιο λόγο σημειώνονται αποκλίσεις.
Selected response from:

skazakis
Grading comment
Αυτό είναι Σάκη. Εδώ χρησιμοποιεί το "τεκμηριώνω" ως "αιτιολογώ-παρέχω εξηγήσεις κλπ κλπ." Σας ευχαριστώ πολύ όλους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4justify
skazakis
3 +3provide a documented account (here)
Angeliki Papadopoulou
5document (verb)ammon


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
τεκμηριώνω (εδώ)
justify


Explanation:
μου φαίνεται θέλει να πει ότι ο ανάδοχος πρέπει να αιτιολογήσει για ποιο λόγο σημειώνονται αποκλίσεις.


    Reference: http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?sourceid=Mozilla-searc...
skazakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Αυτό είναι Σάκη. Εδώ χρησιμοποιεί το "τεκμηριώνω" ως "αιτιολογώ-παρέχω εξηγήσεις κλπ κλπ." Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
45 mins

agree  Assimina Vavoula
54 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
τεκμηριώνω (εδώ)
provide a documented account (here)


Explanation:
...is another idea.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2007-09-13 08:11:49 GMT)
--------------------------------------------------

ή απλά document, όπως παρατηρεί η Νάντια.

Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ή/και απλά "document...". Bonjour :-)
8 mins
  -> Bonjour et merci!

agree  Assimina Vavoula: Bonjour, Lina... Καλή δουλειά...
17 mins
  -> Ευχαριστίες, κυρία μου.

agree  Vicky Papaprodromou
57 mins

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
document (verb)


Explanation:
Εξ ού και documentation η τεκμηρίωση. Καθιερωμένος όρος στα συστήματα ποιότητας κτλ

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek