ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Greek to English » Construction / Civil Engineering

Κατασκευή ποταμού

English translation: Construction of a canal

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Κατασκευή ποταμού
English translation:Construction of a canal
Entered by: Assimina Vavoula

15:10 Nov 15, 2012
Greek to English translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Greek term or phrase: Κατασκευή ποταμού
Oι εναπομείναντες εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου είναι οι εξής :
1. Περαίωση γηπέδων με υπόστρωμα – εγκαταστάσεις ποτίσματος – χόρτο
2. Κατασκευή ποταμού πλάτους 9 m x Μήκους 300 m x βάθους 1,50 m (Κωπηλασία , αναψυχή )
3. Περαίωση γηπέδων τένις
4. Ασφαλτόστρωση εσωτερικής οδοποιίας και χώρων parking
5. Διακοσμητικές λιθοδομές εξωτερικών χώρων
6. Οικοδομικά βιολογικού καθαρισμού (έχει αγοραστεί από την ως άνω εταιρία ο μηχανολογικός εξοπλισμός)
7. Διαμόρφωση δρόμου τζόκινγκ .
Assimina Vavoula
Greece
Construction of a canal
Explanation:
Μία πρόταση
Selected response from:

Dave Bindon
Greece
Grading comment
Thanks a lot....
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Construction of a Reservoir
transphy
3construction of an artificial river (bed)Andras Mohay
3Construction of a canal
Dave Bindon


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Construction of a canal


Explanation:
Μία πρόταση

Dave Bindon
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thanks a lot....

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
construction of an artificial river (bed)


Explanation:

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων δεν είναι σίγουρα εύκολη υπόθεση: πόσο μάλλον όταν το ξενοδοχείο αυτό πρέπει να είναι μοναδικής αισθητικής και να αποπνέει στον ένοικό του μία αίσθηση αξιοπιστίας και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Μεγαλύτερη πρόκληση όμως ήταν η δημιουργία ενός **τεχνητού ποταμού** στον εσωτερικό χώρο του ξενοδοχείου, που σε συνδυασμό με την πλατφόρμα προσφέρει σε ένοικους και επισκέπτες μοναδικές στιγμές.

http://www.lazaroudeco.gr/html/business_afandoubay.php

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  transphy: But, a 'river' MUST FLOW, hardly good for 'Κωπηλασία , αναψυχή ''!!!!
1 day15 hrs
  -> Ο ποταμός ΝΑΙ, αλλά ο τεχνητός;

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Construction of a Reservoir


Explanation:
ποταμός 300 μ.???????????

--------------------------------------------------
Note added at 2 days20 hrs (2012-11-18 11:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

May be even **.... LAKE**

transphy
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12