KudoZ home » Greek to English » Cosmetics, Beauty

Πλανταγο

English translation: plantago


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Πλανταγο
English translation:plantago
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

09:07 Feb 15, 2006
Greek to English translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty / sun products
Greek term or phrase: Πλανταγο
Virogel Sun Gel
FAST ACTION
AGAINST ITCHING-IRRITATION OF SUNBURNS

Νέο φυσικό προϊόν άμεσης δράσης.
Δρα κατά του κνησμού και των δερματικών ερεθισμών όπως ηλιακά εγκαύματα, ξηροδερμίες, αφυδάτωση και κοκκινίλες.
Η φυσική φόρμουλα του Virogel Sun Gel με επουλωτικές ιδιότητες εξαιτίας των συστατικών που περιέχει όπως Πανθενόλη, Αλόη, Νούφαρο, Πλανταγο και Αλλαντοινη προσφέρει πλήρη ενυδάτωση ενώ αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση δροσιάς στο δέρμα σας.
Ιδανικό για βρέφη και παιδιά, δεν κολλάει και δεν λαδώνει το δέρμα.
ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ
Επαλείψτε ομοιόμορφα με μια ικανή ποσότητα την ερεθισμένη περιοχή έως ότου απορροφηθεί πλήρως. Επαναλάβατε 3-4 φορές την ημέρα μέχρι να εξαφανιστούν τα συμπτώματα.
Assimina Vavoula
Greece
plantago
Explanation:
The maximum values of airborne Plantago pollen were always registered during ... The correlations obtained between daily airborne Plantago pollen and the ...
webdeptos.uma.es/BiolVeg/03Rev/00HRev/VLXXII/Recio.html

This might have split the distribution of Poaceae and Plantago pollen into two phases which resulted in reduced levels of Poaceae and Plantago pollen ...
thorax.bmjjournals.com/cgi/content/full/58/8/708

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-02-15 14:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

Plantago relieves inflammatory infection of the skin, especiallyif accompanied with burning pain or itching.... www.healthy.net/library/books/hoffman/materiamedica/plantai...
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και φιλάκια.... Καλό μεσημέρι..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4plantago
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +3plantago
Mihailolja


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Πλανταγο
plantago


Explanation:
;-)

Mihailolja
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
3 mins
  -> Thanks Emmanouil

agree  Mihailolja: Ωριστε μια αναφορα απο πολλες...www.answers.com
2 hrs
  -> Ευχαριστω.....Ευχαριστω κ'εγω!

agree  Maria Karra
5 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Πλανταγο
plantago


Explanation:
The maximum values of airborne Plantago pollen were always registered during ... The correlations obtained between daily airborne Plantago pollen and the ...
webdeptos.uma.es/BiolVeg/03Rev/00HRev/VLXXII/Recio.html

This might have split the distribution of Poaceae and Plantago pollen into two phases which resulted in reduced levels of Poaceae and Plantago pollen ...
thorax.bmjjournals.com/cgi/content/full/58/8/708

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-02-15 14:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

Plantago relieves inflammatory infection of the skin, especiallyif accompanied with burning pain or itching.... www.healthy.net/library/books/hoffman/materiamedica/plantai...

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ και φιλάκια.... Καλό μεσημέρι..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis: αλλά 7 mins
3 mins
  -> Ναι, αλλά εγώ αφιέρωσα χρόνο να βρω κι αναφορές ;-)

agree  Vicky Papaprodromou: Μόνος του πρέπει να αντιλαμβάνεται κανείς τα προβλήματα προσωπικότητας και να αποτείνεται στους ειδικούς. Με το ζόρι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, όπως ούτε κι η παντρειά άλλωστε... :ΡΡΡ//Εγώ φταίω που είσαι αργόστροφη και μύωψ;
59 mins
  -> Ευχαριστώ Βίκυ /// Καλά τίποτα δεν παίρνω είδηση εγώ, τώρα άλλαξες φύλο εσύ ή πάντα Νίκος-ξάδερφος ήσουν και εγώ είχα πάθει κι άλλη σύγχιση;;;; // Και πρεσβύωψ λόγω ηλικίας ;-)

agree  Nick Lingris: Το ProZ τώρα (;) κατάλαβε ότι είσαι πολλαπλή προσωπικότητα; Εμείς το ξέραμε από καιρό.
2 hrs
  -> Κοίτα καλά τι μαθαίνει κανείς απ' το ProZ! Και γιατί δεν μου το είχες πει τόσο καιρό τώρα, ξάδερφε;

agree  Maria Karra: :)
5 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαράκι, καλημέρα ;-)