KudoZ home » Greek to English » Cosmetics, Beauty

στοματικό στόμιο

English translation: mouthpiece


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:στοματικό στόμιο
English translation:mouthpiece
Entered by: Assimina Vavoula

19:18 Sep 20, 2007
Greek to English translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
Greek term or phrase: στοματικό στόμιο
Ο ρινικός αποσυμφορητής είναι ιδανικός για μωρά. Για καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιείστε την συσκευή ακολουθώντας τις εξής οδηγίες:
• Τοποθετήστε ένα κομμάτι βαμβάκι χωρίς να το συμπιέσετε στο πώμα εισρόφησης.
• Εισάγεται το ρινικό στόμιο απαλά μέσα στο ρουθουνάκι του μωρού και εισροφήστε από το στοματικό στόμιο.
Συνίσταται η αποστείρωση της συσκευής πριν και μετά από κάθε χρήση.
Assimina Vavoula
Greece
mouthpiece
Explanation:
??
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +4mouthpiece
Angeliki Papadopoulou
3mouth nozzleEvi Prokopi


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +4
mouthpiece


Explanation:
??

Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
8 mins
  -> Merci, Professeur!

agree  Vicky Papaprodromou
30 mins
  -> Ευχαριστώ σας Βίκη!

agree  Maria Karra
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαρία.

agree  xxxd_vachliot
10 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ambrose.

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mouth nozzle


Explanation:
http://www.mccoymedical.com/mccoyhealth/content/productdetai...

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Vicky Papaprodromou