KudoZ home » Greek to English » Education / Pedagogy

διαγωγή κοσμιωτάτη

English translation: exemplary conduct


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:διαγωγή κοσμιωτάτη/κοσμιότατη
English translation:exemplary conduct

17:55 May 16, 2005
Greek to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Greek term or phrase: διαγωγή κοσμιωτάτη
διαγωγή κοσμιωτάτη

το γνωστό συμπλήρωμα κάθε σχολικού ενδεικτικού που σέβεται τον εαυτό του...

Ευχαριστώ και καλό βράδυ σε όλους.
xxxsonja29
exemplary conduct
Explanation:
Αλλη μια συνώνυμη διατύπωση για τη συλλογή μας.
Γκουγκλιές: "exemplary conduct" "report card"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 1 min (2005-05-17 21:57:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Η διατύπωση που πρόσθεσα είναι, όπως ανέφερα, συνώνυμη.
Μια ωραία σελίδα υπάρχει εδώ:
http://www.ferrahian.com/pages/academic_policies/GradingPoli...
και ζητώ συγγνώμη που δεν έδωσα πηγές εξαρχής. Ευχαριστώ και την Έλενα για τις δικές της πηγές.
Έχω καταλάβει ψάχνοντας για διάφορους όρους κατά το παρελθόν ότι κάθε ξένο σχολείο λέει ό,τι θέλει για χίλια δυο πράγματα, γι\' αυτό ισχύουν και οι τρεις προτάσεις.
Ο λόγος που προσωπικά προτιμώ το exemplary είναι διότι, αν μεταφράσουμε την ελληνική διατύπωση, η έννοια του \"κοσμιωτάτη\" έρχεται πιο κοντά στο \"υποδειγματική\" του exemplary παρά στο \"εξαίρετη\" του excellent και outstanding.
Σ\' αυτή την άποψη θα επέμενα σε μετάφραση π.χ. ελληνικού μυθιστορήματος, ακόμα κι αν δεν το χρησιμοποιούσαν το exemplary στον έλεγχο κανενός αγγλοσαξονικού σχολείου -- ακριβώς για να διαφοροποιηθεί.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
Με έπεισε η... συνδυαστική γκουγκλιά.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6outstanding conduct
Maria Karra
4 +5exemplary conduct
Nick Lingris
3excellent conductflipendo


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διαγωγή κοσμιωτάτη
excellent conduct


Explanation:
έκθεση που αφορά την ικανότητα, την απόδοση, τη διαγωγή και τη συμπεριφορά 2 Council
en - English report relating to ability, efficiency and conduct



    europa-staging
flipendo
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
διαγωγή κοσμιωτάτ
outstanding conduct


Explanation:
www.jclass.umd.edu/652352/grzanka/thesistext.htm

Outstanding Conduct awards 3 or more OUTSTANDING conduct grades and all ...
www.cng.edu/es/load.php/uid=0/ leng=en/55/curriculum/handbook.htm

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs 49 mins (2005-05-17 16:44:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Χαίρομαι που σε έπεισαν τα λινκς του google. Εγώ στον έλεγχο απ\'το σχολείο βασίστηκα κυρίως. Δες κι αυτό πάντως που δείχνει:
GRADING POLICY/SCALE

Scholastic
A 90 - l00
B 80 - 89
C 70 - 79
D 60 - 69
F 0 - 59

Citizenship
Outstanding Conduct - 4
Satisfactory Conduct - 3
Conduct Needs Improvement - 2
Unsatisfactory Conduct - 1
http://www.cobb.leon.k12.fl.us/school/handbooki.html

Χρησιμοποιούμε φυσικά κι άλλα επίθετα όταν μιλάμε για διαγωγή (his conduct was very good, his conduct was exemplary, great, amazing, excellent, perfect, terrible, κλπ. Το θέμα είναι τι γράφουν στους ελέγχους. Βέβαια μπορεί να υπάρχουν και έλεγχοι που γράφουν exemplary, δεν το απορρίπτω. Έχε το υπόψη σου.

Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo: I guess yours sounds more correct Maria.
4 mins

agree  Vicky Papaprodromou: Φέρε τον έλεγχό σου να σου βάλω "διαγωγή κοσμιοτάτη". :-)) Θαρρώ πως γράφεται με "ο" κι όχι με "ω".
6 mins

agree  Daphne b
17 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
27 mins

agree  Emmanouil Tyrakis
1 hr

agree  Evdoxia R.
1 day14 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
διαγωγή κοσμιοτάτη
exemplary conduct


Explanation:
Αλλη μια συνώνυμη διατύπωση για τη συλλογή μας.
Γκουγκλιές: "exemplary conduct" "report card"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 1 min (2005-05-17 21:57:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Η διατύπωση που πρόσθεσα είναι, όπως ανέφερα, συνώνυμη.
Μια ωραία σελίδα υπάρχει εδώ:
http://www.ferrahian.com/pages/academic_policies/GradingPoli...
και ζητώ συγγνώμη που δεν έδωσα πηγές εξαρχής. Ευχαριστώ και την Έλενα για τις δικές της πηγές.
Έχω καταλάβει ψάχνοντας για διάφορους όρους κατά το παρελθόν ότι κάθε ξένο σχολείο λέει ό,τι θέλει για χίλια δυο πράγματα, γι\' αυτό ισχύουν και οι τρεις προτάσεις.
Ο λόγος που προσωπικά προτιμώ το exemplary είναι διότι, αν μεταφράσουμε την ελληνική διατύπωση, η έννοια του \"κοσμιωτάτη\" έρχεται πιο κοντά στο \"υποδειγματική\" του exemplary παρά στο \"εξαίρετη\" του excellent και outstanding.
Σ\' αυτή την άποψη θα επέμενα σε μετάφραση π.χ. ελληνικού μυθιστορήματος, ακόμα κι αν δεν το χρησιμοποιούσαν το exemplary στον έλεγχο κανενός αγγλοσαξονικού σχολείου -- ακριβώς για να διαφοροποιηθεί.

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 84
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
Με έπεισε η... συνδυαστική γκουγκλιά.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas
0 min

agree  Catherine Christaki
45 mins

agree  Lamprini Kosma
2 hrs

agree  Elena Petelos: http://www.bcps.k12.md.us/Students/ pdf/planning_your_high_school_2004_05.pdf - http://www.susd.org/schools/middle/Mohave/mohave_handbook.ht...
2 hrs
  -> Thanks for doing my homework...

agree  Helen Chrysanthopoulou
12 hrs

neutral  Maria Karra: Εγώ πρόσθεσα κάτι αν κι η ερώτηση έχει κλείσει, επειδή δεν είμαι σίγουρη για το exemplary. Είσαι σίγουρος ότι μπαίνει σε έλεγχο;
22 hrs
  -> Done my homework now. Note added.