KudoZ home » Greek to English » Education / Pedagogy

σύνθετη διγλωσσία

English translation: compound bilingualism


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:σύνθετη διγλωσσία
English translation:compound bilingualism
Entered by: Ioanna Karamanou

07:08 Feb 15, 2007
Greek to English translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Greek term or phrase: σύνθετη διγλωσσία
Βέβαια, τα περισσότερα παιδιά όπως διαφαίνεται έχουν ήδη κατακτήσει την ελληνική γλώσσα, έρχονται δηλαδή με τη μορφή της σύνθετης διγλωσσίας και σε ελάχιστες περιπτώσεις παρουσιάζεται υπαγόμενη διγλωσσία. οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να γνωρίζουν τις διάφορες μορφές διγλωσσίας και ειδικά τους τρόπους διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας, τη σημασία της μητρικής γλώσσας, τον κοινωνικό ρόλο της κυρίαρχης γλώσσας και τη σχέση των δύο
Ioanna Karamanou
United States
σύνθετη διγλωσσία
Explanation:
απο το επιστ. λεξικο :http://216.239.59.104/search?q=cache:NbAvcx5WVN4J:www.rhodes...
4 αποτελεσματα γουγλη: http://www.google.fr/search?hl=fr&q="σύνθετη διγλωσσία"&btnG...


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-02-15 07:21:04 GMT)
--------------------------------------------------

σορρυ! κεκτημενη ταχυτητα: compound bilingualism
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5compound bilingualismflipendo
3 +4σύνθετη διγλωσσία
socratisv


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
σύνθετη διγλωσσία


Explanation:
απο το επιστ. λεξικο :http://216.239.59.104/search?q=cache:NbAvcx5WVN4J:www.rhodes...
4 αποτελεσματα γουγλη: http://www.google.fr/search?hl=fr&q="σύνθετη διγλωσσία"&btnG...


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-02-15 07:21:04 GMT)
--------------------------------------------------

σορρυ! κεκτημενη ταχυτητα: compound bilingualism

socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: Mόλις πρόσεξα την προσθήκη. :)
42 mins
  -> That makes the difference:-D

agree  Elena Rista
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
5 hrs

agree  Nick Lingris: Αχ αυτή η κεκτημένη...
7 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
compound bilingualism


Explanation:
JSTOR: Psycholinguistique et pedagogie des languesSubordinate bilingualism is more likely to be fostered by learning a second language through translation, compound bilingualism by being exposed to parents ...
links.jstor.org/sici?sici=0026-7902(197809%2F10)62%3A5%2F6%3C285%3APEPDL%3E2.0.CO%3B2-G - Παρόμοιες σελίδες


flipendo
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
3 mins
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα.

agree  Angeliki Papadopoulou
6 mins
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα.

agree  Assimina Vavoula
14 mins
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα.

agree  socratisv
22 mins
  -> Ευχαριστώ.

agree  Valentini Mellas
6 hrs
  -> Ευχαριστώ