KudoZ home » Greek to English » Food & Drink

τυροπατάτα

English translation: sheep's milk cheese in potato crust


10:38 Apr 2, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Food & Drink
Greek term or phrase: τυροπατάτα
Θα ήθελα να με βοήθήσει κάποιος με τη μετάφραση του όρου "τυροπατάτα"
Ευχαριστώ
Vicky
English translation:sheep's milk cheese in potato crust
Explanation:
Επειδή αναφέρεσαι σ' αυτό το προϊόν
http://www.shm.gr/html/gr/conv_patata.htm

το οποίο στα γερμανικά είναι
Schafskäse in Kartoffelkruste
τυρί φέτα (από αγνό πρόβειο και κατσικίσιο γάλα) περιτυλιγμένη από κρουστά ψίχας ψωμιού και νιφάδες πατάτας.


--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-04-02 11:05:51 GMT)
--------------------------------------------------

Σε απλούστερη μετάφραση: cheese in potato crust, όπως εδώ:
http://journals.aol.com/sxyoorahweirdo/Recipes/entries/2005/...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-04-02 11:19:28 GMT)
--------------------------------------------------

Επειδή υπάρχει νομικό πρόβλημα με τη φέτα (που υπάρχει στην περιγραφή, αλλά όχι στο τίτλο -- ούτε τον ελληνικό ούτε τον γερμανικό), καλύτερα να μη γίνει μετάφραση "feta cheese in potato crust".
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6sheep's milk cheese in potato crust
Nick Lingris
2Cheese CrispsJULIAN VULLIAMY


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Cheese Crisps


Explanation:
Τσιπς Cheese and Onion, πλην όμως άνευ κρομμυδίου!!

JULIAN VULLIAMY
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
sheep's milk cheese in potato crust


Explanation:
Επειδή αναφέρεσαι σ' αυτό το προϊόν
http://www.shm.gr/html/gr/conv_patata.htm

το οποίο στα γερμανικά είναι
Schafskäse in Kartoffelkruste
τυρί φέτα (από αγνό πρόβειο και κατσικίσιο γάλα) περιτυλιγμένη από κρουστά ψίχας ψωμιού και νιφάδες πατάτας.


--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-04-02 11:05:51 GMT)
--------------------------------------------------

Σε απλούστερη μετάφραση: cheese in potato crust, όπως εδώ:
http://journals.aol.com/sxyoorahweirdo/Recipes/entries/2005/...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-04-02 11:19:28 GMT)
--------------------------------------------------

Επειδή υπάρχει νομικό πρόβλημα με τη φέτα (που υπάρχει στην περιγραφή, αλλά όχι στο τίτλο -- ούτε τον ελληνικό ούτε τον γερμανικό), καλύτερα να μη γίνει μετάφραση "feta cheese in potato crust".

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 mins
  -> Thanks.

agree  Vicky Papaprodromou: Ναι. :-)
33 mins
  -> Τώρα κατάλαβες και τι έγραφα...

agree  Elena Petelos: Si, yes, oui... στην τελευταία προσθήκη. :)
33 mins
  -> :-}

agree  Helen Chrysanthopoulou
40 mins

agree  Assimina Vavoula
55 mins

agree  socratisv: λιγο καθυστερημένα.... "White cheese" as an alternative to feta
5 hrs