KudoZ home » Greek to English » Food & Drink

γλώσσες σαγανάκι

English translation: baked sole in ramekin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:γλώσσες σαγανάκι
English translation:baked sole in ramekin
Entered by: Assimina Vavoula

13:37 Apr 2, 2007
Greek to English translations [PRO]
Food & Drink
Greek term or phrase: γλώσσες σαγανάκι
από το μενού
Assimina Vavoula
Greece
baked sole in ramekin
Explanation:
Θα επιμείνω στο... ramekin. :)
α. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουν το "σαγανάκι".
β. το ότι κάνουμε σαγανάκι, δεν σημαίνει ντε και καλά ότι προσθέτουμε φέτα και ντοματούλα
γ. μπορεί να τις ρίχνουν στο φούρνο, μπορεί και όχι, αλλά στο τηγάνι -σίγουρα- δεν τις ρίχνουν.

Carol chose another special of the evening, baked sole stuffed with crabmeat and mushrooms, $17.75. Each of us had briefly considered the vegetarian platter of the evening _ fried tomatoes and grilled vegetables, $13.75 _ but decided we wanted protein.

The only quarrel we had with the sole was that the ramekin in which it was served exactly fit and made it hard to get a forkful out. Our server graciously transferred it to a platter. Otherwise, it was great fish, with lots of lump crab in a gentle beurre blanc.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 15:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

btw: Τo "baked" ήθελα να έχει παρένθεση, αλλά... έφυγε.
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 15:59:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:fQeg9aed6koJ:209.58.241...
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Thanks...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2baked sole in ramekin
Elena Petelos
3 +1sole saganaki
Krisztina Lelik
3Fried flatfish / plaicexxxPattyPie


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Fried flatfish / plaice


Explanation:
"Fried" opws kai me tis garides. Oi glwsses nomizw pws einai flatfish, i plaice - den eimai sigouri pio onoma einai to swsto sta agglika. Alla nomizw pws ehw dei ton orismo "fried flatfish" pali se menou.

Sorry gia ta grenglish - then exw prokopsei na valw ellinika sto PC...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-02 15:07:36 GMT)
--------------------------------------------------

Nai, kai to SOle isws einai, pragmatika den xerw. Kapoios me thiorthwse kai sto "saganaki" stin proigoumeni erwtisi, then einai "fried"... Opote agnoise ti lew, mallon lathos kanw. Sorry

xxxPattyPie
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
baked sole in ramekin


Explanation:
Θα επιμείνω στο... ramekin. :)
α. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβουν το "σαγανάκι".
β. το ότι κάνουμε σαγανάκι, δεν σημαίνει ντε και καλά ότι προσθέτουμε φέτα και ντοματούλα
γ. μπορεί να τις ρίχνουν στο φούρνο, μπορεί και όχι, αλλά στο τηγάνι -σίγουρα- δεν τις ρίχνουν.

Carol chose another special of the evening, baked sole stuffed with crabmeat and mushrooms, $17.75. Each of us had briefly considered the vegetarian platter of the evening _ fried tomatoes and grilled vegetables, $13.75 _ but decided we wanted protein.

The only quarrel we had with the sole was that the ramekin in which it was served exactly fit and made it hard to get a forkful out. Our server graciously transferred it to a platter. Otherwise, it was great fish, with lots of lump crab in a gentle beurre blanc.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 15:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

btw: Τo "baked" ήθελα να έχει παρένθεση, αλλά... έφυγε.
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-02 15:59:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:fQeg9aed6koJ:209.58.241...


    Reference: http://www.nj.com/dining/reviews_times.ssf?14726?14726
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
12 mins
  -> Ta!

agree  socratisv: μα καλα με σόλες θα ασχολούμαστε :) καλημερα
54 mins
  -> :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sole saganaki


Explanation:
πρώτη φορά ακούω για τέτοιο πιάτο πάντως

Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elena Petelos: Yπάρχει ο γαλέος σαγανάκι στο διαδίκτυο (http://www.nistikoarkoudi.gr/Recipe.asp?rl=3&rc_id=228), αλλά το "σαγανάκι", επιμένω, μπερδεύει: http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGLJ_enGR217&q=defi...
10 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
13 hrs
  -> ευχαριστώ!