KudoZ home » Greek to English » General / Conversation / Greetings / Letters

Πληροφοριακή πινακίδα έργου

English translation: Project information signage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Πληροφοριακή πινακίδα έργου
English translation:Project information signage
Entered by: xxxd_vachliot

09:55 Nov 6, 2007
Greek to English translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Greek term or phrase: Πληροφοριακή πινακίδα έργου
Οι πληροφοριακές πινακίδες των έργων είναι τα μεγάλα boards που βλέπουμε έξω από εργοτάξια όπου περιγράφεται το έργο, ο προϋπολογισμός, ο Ανάδοχος κλπ. Σίγουρα όλοι θα τα έχουμε δει.

Ψάχνω έναν idiomatic τρόπο να το πω στα Αγγλικά.

Project Information Boards/Signs?

Άλλη ιδέα (preferably από native speakers)?
xxxd_vachliot
Project information signage
Explanation:
...from a U.S. contractor of such projects!
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Σωστή! Βρήκα και εικόνες στο Google...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Project information signage
Angeliki Papadopoulou
2 +3Project Signboard / Project information Panel-Board
socratisv


Discussion entries: 5





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Project information signage


Explanation:
...from a U.S. contractor of such projects!

Angeliki Papadopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Σωστή! Βρήκα και εικόνες στο Google...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Keratsa
5 mins
  -> Ευχαριστώ, Αντωνία.

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
30 days

56 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
Project Signboard / Project information Panel-Board


Explanation:
Ορισμένες προτάσεις
1. Signboard
Κάθε σήμα το οποίο,με το συνδυασμό γεωμετρικού σχήματος,χρωμάτων και ενός συμβόλου ή ικονογράμματος,παρέχει μια συγκεκριμένη ένδειξη,η ορατότητα της οποίας εξασφαλίζεται από φωτισμό επαρκούς έντασης.
Definition Ref. Οδηγία 92/58/ΕΟΚ του Συμβουλίου σχετικά με τις ελάχιστες προδιαγραφές για τη σήμανση ασφάλειας ή/και υγείας στην εργασία
a sign which provides specific information by a combination of a geometric shape,colours and a symbol or pictogram and which is rendered visible by lighting of sufficient intensity
Council Directive 92/58/EEC on the minimum requirements for the provision of safety and/or health signs at work

Πέρα του ορισμού της οδηγίας, από τις φωτογραφίες στο google προκύπτει ότι έτσι καλείται η πινακίδα με όλες τις πληροφορίες σχετικά με ένα έργο προς/υπό κατασκευή:
http://tinyurl.com/27f98w

2. Project Information Panel/Board

socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Σωκράτη.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και σκέτο "project signboard" με πολλές αναφορές στο Google.
3 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ.Το information μάλον περιττεύει στα αγγλικα:)

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  George Linos: Signage είναι η σήμανση γενικά. Αφού μιλάμε συγκεκριμένα για μία πινακίδα, η απάντηση του Σωκράτη είναι η σωστή.
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.Συμφωνώ για το Signage, αλλά δεν ξέρουμε το συγκείμενο/πρόταση στην οποία συναντάται ο όρος.