KudoZ home » Greek to English » Geology

κρυσταλλοπαγές συγκρότημα

English translation: crystalline schist massif


07:59 Mar 5, 2007
Greek to English translations [PRO]
Science - Geology
Greek term or phrase: κρυσταλλοπαγές συγκρότημα
Γεωλογικά ανήκει στο ***κρυσταλλοπαγές συγκρότημα*** της Ροδόπης και τα πετρώματά του είναι αργιλικοί σχιστόλιθοι, οφείτες, γρανίτες και βέβαια ασβεστόλιθοι.
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
English translation:crystalline schist massif
Explanation:
To συγκρότημα είναι massif (συχνότερα και για την Ροδόπη πολλές αναφορές):

Answers.commountain massif ορεινός όγκος, ορεινό συγκρότημα. Italiano (Italian) massiccio (montagnoso). idioms:. mountain massif massiccio montagnoso ...
www.answers.com/topic/massif


και για την Ροδόπη:

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...

και

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...

To κρυσταλλοπαγές είναι (practically) συνώνυμο του κρυσταλλοσχιστώδης.
Από τον Ελευθερουδάκη:
Κρυσταλλοπαγής:
Κρυσταλλοσχιστώδης, κρυσταλλοπαγείς μάζαι, σύστημα γεωλογικών στρωμάτων αποτελούμενων εκ κρυσταλλοσχιστοειδών πετρωμάτων.

a) Crystalline schist regions: The crystalline schist rocks of Greece are found in the inner Hellenids zones (Rhodope massif, Serbomacedonian, Paionia, ...
http://www.minenv.gr/1/12/121/12103/e1210304.html

α) Κρυσταλλοσχιστώδεις περιοχές: Τα κρυσταλλοσχιστώδη πετρώματα της Ελλάδας υπάγονται σε τρεις μάζες. Στη μάζα της Ροδόπης (Σερβομακεδονία, Παιονία, Αλμωπία, Πάϊκο),

http://www.minenv.gr/1/12/121/12103/g1210304.html


Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ, Έλενα. Επιλέγω τη δική σου απάντηση (με κάποια παραλλαγή "crystalline massif) επειδή ταιριάζει περισσότερο στο κείμενό μου. Καλό Σ/Κ!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4metamorphic (core) complex
Nick Lingris
4crystalline schist massif
Elena Petelos
3 +1crystallized complex
Spiros Konstantogiannis
1 +1crystalline complexAssimina Vavoula
1Crystal complex
socratisv


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Crystal complex


Explanation:
με μεγάλη επιφυλαξη.....
http://www.google.fr/search?hl=fr&q="crystal complex "&btnG=...

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ, Σωκράτη. Καλό Σ/Κ!


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
crystalline complex


Explanation:
http://labtect.geol.uoa.gr/pages/pdfs/Geotraverse/TRANSECTVI...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 09:11:02 GMT)
--------------------------------------------------

I think you are right, dear Nadia...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 09:12:54 GMT)
--------------------------------------------------

www.igme.gr/greekstudy_papadeas.doc

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ, Μίνα. Καλό Σ/Κ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
3 mins
  -> Ευχαριστώ, Βαλεντίνη. Ήμουν μεταξύ αυτού που έλεγε ο Σπύρος και αυτού που τελικά έβαλα... Επηρεάστηκα όμως και από την ερώτηση της φίλης Νάντιας... Μπονζουρ και καλή εβδομάδα...

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
crystallized complex


Explanation:
A sharply crystallized complex pink Apophyllite twin rests in a green Datolite vug. The Apophyllite is 4.2 cm in diameter!
(http://www.mindat.org/gallery.php?loc=24044)

http://www.google.com/search?hl=en&q="crystallized complex" ...

Συγκρότημα --> Complex (Eurodic για Subject: Geology)
Κρυσταλλοπαγής --> Κρυσταλλοποιημένος


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 09:17:19 GMT)
--------------------------------------------------

Το "κρυσταλλοποιημένος" το ΜΑΤΖΕΝΤΑ το έχει crystallized.
Στου Πανταζή (όχι του Λευτέρη!!) (GR>EN):
Κρυσταλλοποιώ-ούμαι -> crystallize, crystallise, jel
Κρυσταλλωμένος -> crystallized
και
κρυσταλλοσχιστώδες πέτρωμα -> crystalline schist




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 09:19:40 GMT)
--------------------------------------------------

crystalline είναι ο κρυσταλλικός. Άλλο κρυσταλλικός άλλος κρυσταλλοποιημένος, κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Spiros Konstantogiannis
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Σίγουρα είναι "crystallized" και όχι "crystalline"? (http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1T4GGLH_en___GR208&q=%22crystalline+complex%22&lr=lang_el)

Asker: Σπύρο, ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Δεν αμφιβάλλω για την ορθότητά της, αλλά προτίμησα την απάντηση της Έλενας λόγω του κειμένου που είχα. Καλό Σ/Κ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ! Καλή εβδομάδα.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
crystalline schist massif


Explanation:
To συγκρότημα είναι massif (συχνότερα και για την Ροδόπη πολλές αναφορές):

Answers.commountain massif ορεινός όγκος, ορεινό συγκρότημα. Italiano (Italian) massiccio (montagnoso). idioms:. mountain massif massiccio montagnoso ...
www.answers.com/topic/massif


και για την Ροδόπη:

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...

και

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...

To κρυσταλλοπαγές είναι (practically) συνώνυμο του κρυσταλλοσχιστώδης.
Από τον Ελευθερουδάκη:
Κρυσταλλοπαγής:
Κρυσταλλοσχιστώδης, κρυσταλλοπαγείς μάζαι, σύστημα γεωλογικών στρωμάτων αποτελούμενων εκ κρυσταλλοσχιστοειδών πετρωμάτων.

a) Crystalline schist regions: The crystalline schist rocks of Greece are found in the inner Hellenids zones (Rhodope massif, Serbomacedonian, Paionia, ...
http://www.minenv.gr/1/12/121/12103/e1210304.html

α) Κρυσταλλοσχιστώδεις περιοχές: Τα κρυσταλλοσχιστώδη πετρώματα της Ελλάδας υπάγονται σε τρεις μάζες. Στη μάζα της Ροδόπης (Σερβομακεδονία, Παιονία, Αλμωπία, Πάϊκο),

http://www.minenv.gr/1/12/121/12103/g1210304.html




Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 6
Grading comment
Ευχαριστώ, Έλενα. Επιλέγω τη δική σου απάντηση (με κάποια παραλλαγή "crystalline massif) επειδή ταιριάζει περισσότερο στο κείμενό μου. Καλό Σ/Κ!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metamorphic (core) complex


Explanation:
the Rhodope metamorphic (core) complex
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

Δρανδάκη Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια:
κρυσταλλοπαγή: βλ. κρυσταλλοσχιστώδη ή κρυσταλλοπαγή

κρυσταλλοσχιστώδη ή κρυσταλλοπαγή: ... φέρουν δια τούτο και την ονομασίαν μεταμορφωσιγενή...

Πάπυρος:
κρυσταλλοσχιστώδη: παλαιότερη ονομασία των μεταμορφωμένων πετρωμάτων.

μεταμορφωμένα πετρώματα: metamorphic rocks


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ, Νίκο. Καλό Σ/Κ!