KudoZ home » Greek to English » Government / Politics

Κατάθεση παραβόλου με μορφή αποδεικτικού διπλότυπου τύπου Β

English translation: payment of an administrative fee, a type-B duplicate receipt serving as proof thereof


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Κατάθεση παραβόλου με μορφή αποδεικτικού διπλότυπου τύπου Β
English translation:payment of an administrative fee, a type-B duplicate receipt serving as proof thereof
Entered by: Manolis Dardoufas

10:20 Feb 23, 2006
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
Greek term or phrase: Κατάθεση παραβόλου με μορφή αποδεικτικού διπλότυπου τύπου Β
Κατάθεση παραβόλου με μορφή διπλότυπου τύπου Β


(αφορά σε ένα από δικαιολογητικά για την χορήγηση άδειας παραμονής)

a surety bond in the form of a duplicate Form B (?????)
Assimina Vavoula
Greece
payment of an administrative fee, a type-B duplicate receipt serving as proof thereof
Explanation:
παράβολο = administrative fee κατά το α. 43 παρ. 5 συμφωνίας για τα Κοινοτικά Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας που έγινε στο Λουξεμβούργο στις 15 Δεκεμβρίου 1989 (89/695/ΕΟΚ) Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 401 της 30/12/1989 σ. 0001 - 0027

παράβολο = fee στο eurodicautom

Όσο για το υπόλοιπο της πρότασης, δυστυχώς μόνο μια άσχημη παράφραση μπορώ να προσφέρω...

Ελπίζω να βοηθάει κάπως :-)



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-23 13:15:02 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης αντί payment, μπορεί να μπει deposit, αλλά το νόημα δεν αλλάζει σημαντικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2006-02-25 11:41:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Να'σαι καλά Μίνα. Καλό Σαββατοκύριακο!
Selected response from:

Manolis Dardoufas
Grading comment
Ευχαριστώ Μανόλη και καλή συνέχεια.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7payment of an administrative fee, a type-B duplicate receipt serving as proof thereofManolis Dardoufas
2submission of document/bond in the form of duplicate form B
Mihailolja


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Κατάθεση παραβόλου με μορφή διπλότυπου τύπου Β
submission of document/bond in the form of duplicate form B


Explanation:
Not sure for παραβόλου I'm afraid..............the rest sounds ok though as you have it.

Mihailolja
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
Κατάθεση παραβόλου με μορφή διπλότυπου τύπου Β
payment of an administrative fee, a type-B duplicate receipt serving as proof thereof


Explanation:
παράβολο = administrative fee κατά το α. 43 παρ. 5 συμφωνίας για τα Κοινοτικά Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας που έγινε στο Λουξεμβούργο στις 15 Δεκεμβρίου 1989 (89/695/ΕΟΚ) Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 401 της 30/12/1989 σ. 0001 - 0027

παράβολο = fee στο eurodicautom

Όσο για το υπόλοιπο της πρότασης, δυστυχώς μόνο μια άσχημη παράφραση μπορώ να προσφέρω...

Ελπίζω να βοηθάει κάπως :-)



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-23 13:15:02 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης αντί payment, μπορεί να μπει deposit, αλλά το νόημα δεν αλλάζει σημαντικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2006-02-25 11:41:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Να'σαι καλά Μίνα. Καλό Σαββατοκύριακο!


    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/lex/
Manolis Dardoufas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ Μανόλη και καλή συνέχεια.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Ομολογώ ότι καταλαβαίνω το αγγλικό καλύτερα από το ελληνικό.
1 hr
  -> Ευχαριστώ. Όσο για το σχόλιο, ας προσθέσω ότι έτσι γίνεται πάντα όταν έχουμε συναλλαγές με το δημόσιο και δη με τις ΔΟΥ!

agree  Dylan Edwards: Κάπως έτσι θα το έλεγα.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ντύλαν.

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
5 hrs
  -> Ευχαριστώ Κωνσταντίνε

agree  Mihailolja: Μπραβο Μανολι, εψαχνα το "παραβολο" παντου και δεν το βρηκα΄-)
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Μιχαήλο

agree  Maria Karra
11 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαρία

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
17 hrs
  -> Ευχαριστώ Νάντια

agree  sassa
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ Σάσσα.