KudoZ home » Greek to English » Idioms / Maxims / Sayings

λούγκρα

English translation: sneaky (little) bastard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:λούγκρα
English translation:sneaky (little) bastard
Entered by: Nick Lingris

14:34 Mar 14, 2008
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
Greek term or phrase: λούγκρα
Από λογοτεχν. κείμενο που δουλεύω στα Αγγλικά:

"Αυτή η Αγγλίδα είναι πολύ μεγάλη λούγκρα", μου σιγοψιθύρισε πονηρά. "Να την προσέχεις."

Ξέρω τι σημαίνει, αλλά ψάχνω για slang και όσο το δυνατόν πιο σύγχρονες αποδόσεις γίνεται.
xxxd_vachliot
sneaky shrew
Explanation:
Δεν έχει σχέση με τις σεξουαλικές της προτιμήσεις. Λέει: "να την προσέχεις", δηλ. μη σου τη φέρει.
Όπως λέμε και "είναι μεγάλος πούστης", χωρίς να αναφερόμαστε σε σεξουαλικές προτιμήσεις.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shrew

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-03-14 14:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

Αν τελικά είναι άντρας η Αγγλίδα, ακυρώνεται το "shrew".
Πάμε σε sneaky bastard και πέρα.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-03-14 15:10:52 GMT)
--------------------------------------------------

Θέλω να πω ότι μπορείς να πεις
sneaky little bastard
sneaky little SOB
και διάφορα άλλα υποτιμητικά, αλλά η λέξη-κλειδί είναι το sneaky για να φανεί σε ποια πτυχή της συμπεριφοράς του αναφέρεται.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Νομίζω πως το' χεις πιάσει Νίκο. Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sneaky shrew
Nick Lingris
5 +1βλ. παρακάτω
Katerina Athanasaki


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
βλ. παρακάτω


Explanation:
Προσωπικά γνωρίζω τα ακόλουθα:

queer
fag
fagot
bent (ως αντίθετο του straight)
flaming queen,
poofter (Αυστραλία)
fruitcake
maricon (από τα ισπανικά)
flamer
butt pirate και butt burglar
nancyboy
homo
anal astronaut
Back-Door Conquistador

υπάρχουν πάρα πολλά άλλα. Από τα παραπάνω άλλα θεωρούνται περισσότερο και άλλα λιγότερο προσβλητικά.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-03-14 14:49:15 GMT)
--------------------------------------------------

Οι όροι που έδωσα εγώ αφορούν κυρίως άντρα, μιας και η λέξη "λούγκρα" χρησιμοποιείται υβριστικά για άντρες ομοφυλόφιλους.
Αν πρόκειται για γυναίκα, θα επανέλθω.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-03-14 14:54:37 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: faggot όχι fagot

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-03-14 14:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

Για γυναίκες τα συνηθέστερα που γνωρίζω είναι:

dyke
amazon
tribade
romp
hoyden
butch
virago
sapphist

Και εδώ υπάρχουν δεκάδες άλλα, λιγότερο ή περισσότερο προσβλητικά


Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα:-) Ωραίες ιδέες.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diamantis Konstantinidis: Νομίζω το "faggot" ...κάθεται καλά (αν πρόκειται για αρσενικό).
6 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sneaky shrew


Explanation:
Δεν έχει σχέση με τις σεξουαλικές της προτιμήσεις. Λέει: "να την προσέχεις", δηλ. μη σου τη φέρει.
Όπως λέμε και "είναι μεγάλος πούστης", χωρίς να αναφερόμαστε σε σεξουαλικές προτιμήσεις.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shrew

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-03-14 14:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

Αν τελικά είναι άντρας η Αγγλίδα, ακυρώνεται το "shrew".
Πάμε σε sneaky bastard και πέρα.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-03-14 15:10:52 GMT)
--------------------------------------------------

Θέλω να πω ότι μπορείς να πεις
sneaky little bastard
sneaky little SOB
και διάφορα άλλα υποτιμητικά, αλλά η λέξη-κλειδί είναι το sneaky για να φανεί σε ποια πτυχή της συμπεριφοράς του αναφέρεται.

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 52
Grading comment
Νομίζω πως το' χεις πιάσει Νίκο. Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: Εγώ βρίσκω ότι το "sneaky little bastard" είναι ό,τι πρέπει.
18 mins
  -> Έχουν και διάφορα πιο εξειδικευμένα από το ζωικό βασίλειο μετά το sneaky little (weasel, worm), αλλά ελπίζω ότι ο Δημήτρης gets my drift. Ta!

agree  socratisv: Μόλις είδα την προσθήκη;). Κι' εγώ με το sneaky little bastard!
31 mins
  -> He's got fans!

agree  maria ef: το sneaky (little) bastard μου ακούγεται μιά χαρα...
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαρία.