KudoZ home » Greek to English » Internet, e-Commerce

να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες

English translation: drop / discontinue / to be rid of / cut out any activities//to be rid of any activities


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες
English translation:drop / discontinue / to be rid of / cut out any activities//to be rid of any activities
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

11:26 Feb 20, 2006
Greek to English translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / e-commerce
Greek term or phrase: να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες
Στο σύγχρονο αυτό "ηλεκτρονικά επιχειρηματικό περιβάλλον η λέξη κλειδί είναι η συνεργασία ενώ ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων εξελίσσεται και κρίνεται στις βέλτιστες πρακτικές και συνέργιες των εφοδιαστικών τους αλυσίδων, οι οποίες πλέον έχουν μετεξελιχθεί σε εφοδιαστικές αλυσίδες ζήτησης (Demand Supply Chains)αφού οι διεργασίες τους είναι προσανατολισμένες στις απαιτήσεις των πελατών. Στόχος όλων είναι οι εφοδιαστικές αλυσίδες ζήτησης **να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες** οι οποίες δεν δημιουργούν προστιθέμενη αξία, να γίνουν δηλαδή περισσότερο λεπτές και κατ' επέκταση περισσότερο ευέλικτες προκειμένου να περιοριστούν περαιτέρω τα κόστη και να ενισχυθεί η προσαρμοστικότητα και η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
Assimina Vavoula
Greece
drop / discontinue any activities
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-20 11:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

... not adding value ή/και creating added value

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-02-20 12:00:42 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και eliminate, cut out όπως προτείνει ο Ντύλαν

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-20 13:19:09 GMT)
--------------------------------------------------

Εναλλακτική πρόταση, courtesy of Nick Lingris "to be rid of any activities..."
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6drop / discontinue any activities
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +2reject all the activities
Emmanouil Tyrakis
4dischargeflipendo


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες
reject all the activities


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2006-02-20 11:30:30 GMT)
--------------------------------------------------

μάλλον reject all activities



Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Martine C
21 hrs
  -> ευχαριστώ

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες
discharge


Explanation:
. to relieve of obligation, responsibility, etc.
infoplease.com


    Reference: http://infoplease.com
flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
να αποβάλλουν όλες τις δραστηριότητες
drop / discontinue any activities


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-20 11:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

... not adding value ή/και creating added value

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-02-20 12:00:42 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και eliminate, cut out όπως προτείνει ο Ντύλαν

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-20 13:19:09 GMT)
--------------------------------------------------

Εναλλακτική πρόταση, courtesy of Nick Lingris "to be rid of any activities..."

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandros Mouratidis
11 mins
  -> Ευχαριστώ Αλέξανδρε, καλή βδομάδα :-)

agree  Dylan Edwards: also eliminate, cut out
26 mins
  -> Thanks Dylan, kali vdomada :-) // sorry for the typo!

agree  Carolyn Brice
35 mins
  -> Thank you Caroline, kali vdomada :-)

agree  Nick Lingris: Και αν θέλουμε να αποπροσωποποιήσουμε τις αλυσίδες, "to be rid of any activities...".
1 hr
  -> Thanks Nick, duly noted

agree  Elena Petelos: ;-) Εμένα μου αρέσει το drop. / :-)) Θα με αφήσετε ν'αγιάσω; Eναλλακτικά όταν προηγείται το shop 'til you....
3 hrs
  -> Ναι, και ειδικά όταν συνοδεύεται από "like a hot potato" ;-)

agree  Isodynamia
9 hrs
  -> :-)