KudoZ home » Greek to English » Journalism

πωλήσεις

English translation: new subscribers (here)/new accounts/new sales


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:πωλήσεις
English translation:new subscribers (here)/new accounts/new sales
Entered by: Assimina Vavoula

11:02 Mar 22, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Journalism
Greek term or phrase: πωλήσεις
Εάν ο στόχος είναι η αύξηση των συνδρομητών (νέες πωλήσεις ή επανασυνδέσεις) τότε η διαφημιστική καμπάνια τρέχει από τέλη Αυγούστου μέχρι αρχές Οκτωβρίου ή σε περιόδους που η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών μεγαλώνει, δηλαδή Χριστούγεννα και Πάσχα.
Assimina Vavoula
Greece
new subscribers (here)
Explanation:
μάλλον σ' αυτό αναφέρεται

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2007-03-22 11:35:10 GMT)
--------------------------------------------------

η ακόμα και new accounts ή και new sales, όπως πολύ σωστά προτείνει η Βίκυ
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Thanks, dear Lina. Have a pleasant week-end...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5new subscribers (here)
Angeliki Papadopoulou
5salesxxxPattyPie


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
new subscribers (here)


Explanation:
μάλλον σ' αυτό αναφέρεται

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2007-03-22 11:35:10 GMT)
--------------------------------------------------

η ακόμα και new accounts ή και new sales, όπως πολύ σωστά προτείνει η Βίκυ

Angeliki Papadopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thanks, dear Lina. Have a pleasant week-end...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Και new accounts και ακόμα και new sales.
5 mins
  -> Ευχαριστώ σε Βίκυ και συμφωνώ! :-)

agree  Mihailolja
7 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Helen Chrysanthopoulou
21 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Evi Prokopi
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη

agree  Sophia Finos
8 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σοφία

1 day17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sales


Explanation:
To noima tou keimenou einai subscription sales, opote kai aplws sales tairaizei ws metafrasi, kathws einai profanes ti ennoei.

xxxPattyPie
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12