KudoZ home » Greek to English » Journalism

παροχή

English translation: supply


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:παροχή
English translation:supply
Entered by: Assimina Vavoula

12:46 Jul 8, 2007
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: παροχή
Γενικά, η πολυμέρεια της τηλεοπτικής εκροής μπορεί να διακριθεί σε οριζόντια και κάθετη* . Η οριζόντια πολυμέρεια αναφέρεται στον αριθμό των ειδών προγράμματος, που προσφέρονται από ένα σύνολο τηλεοπτικών σταθμών κατά την διάρκεια μιας συγκεκριμένης τηλεοπτικής χρονικής περιόδου. Η κάθετη πολυμέρεια αναφέρεται στον αριθμό των ειδών, που προσφέρονται συνολικά στο πρόγραμμα ενός και μόνου τηλεοπτικού σταθμού (Παπαθανασόπουλος, 2000:185).
Εν πολλοίς, φανερώνει τον βαθμό ποικιλίας και ισορροπίας, που συναντώνται στην εκροή είτε ενός σταθμού, είτε ενός ολόκληρου συστήματος. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όσο περισσότερα είδη προγράμματος παρουσιάζονται στην συνολική εκροή, τόσο περισσότερο ανομοιόμορφα είναι κατανεμημένα και άρα τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός πολυμέρειας.
Το σύνολο των διαθέσιμων τηλεοπτικών προσφορών (είδη/τύποι προγράμματος) μιας δεδομένης χρονικής περιόδου αποτελεί σημαντικό δείκτη για την μέτρηση της πολυμέρειας προγράμματος. Αυτό μπορεί ενδεχομένως να σημαίνει ότι όσο πιο ευρεία είναι η προσφορά επιλογών, τόσο υψηλότερος είναι ο βαθμός πολυμέρειας, ενώ αντίθετα όσο πιο περιορισμένη είναι τότε πρόκειται για χαμηλό βαθμό πολυμέρειας. Ωστόσο, θα πρέπει να επισημανθεί ότι η πολυμέρεια αποτελεί μια σαφώς πιο πολυπαραγοντική έννοια και δεν εξαντλείται μόνο στην μια ή στην άλλη υπόθεση.
Επίσης, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι τόσο η ποιότητα όσο και η πολυμέρεια ενός τηλεοπτικού συστήματος σχετίζονται με το συνολικό τηλεοπτικό προϊόν που προσφέρεται από το κάθε κανάλι ή στο σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών και δεν αφορά το μεμονωμένο περιεχόμενο ορισμένων προγραμμάτων (Παπαθανασόπουλος, 1993:214-216). Αφορά, λοιπόν, την συνολική εικόνα και κατανομή προγραμμάτων στο σύνολο των καναλιών (οριζόντια ή κάθετα).

* Επίσης, μπορεί να διακριθεί σε πολυμέρεια ως πρόσβαση και ως παροχή (McQuail, 1992:71). Επίσης, θα πρέπει να πούμε ότι η έννοια της πολυμέρειας έχουν διατυπωθεί και διάφορες αξιακές προσεγγίσεις. Πιο ειδικά, η πολυμέρεια αντιμετωπίζεται ως ένα μέσο για την πραγματοποίηση διαφορετικών αξιών και ως εκ τούτου γίνεται η ίδια κεντρική αξία. Στην συνέχεια, θα πρέπει να ανταγωνιστεί και με άλλες κεντρικές αξίες, όπως πολιτικές, θρησκευτικές, οικονομικές και αισθητικές αξίες (Rosengren, 1994).

ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟ ΕΞΗΣ:
The diversity may be distinguished as access and rate (McQuail, 1992:71).
Assimina Vavoula
Greece
supply
Explanation:
http://ejc.sagepub.com/cgi/reprint/12/3/291.pdf


According to McQuail (1992: 71, 141ff.), diversity may be divided into diversity as access and diversity as supply

Δεν μπορείς να πεις «άλλο» στα αγγλικά, αφού στα αγγλικά έγραψε κι ο συγγραφέας του πρωτότυπου.
;-)
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Merci, belle Helene... Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου, και ευχαριστώ για την βοήθεια..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8supply
Elena Petelos
4benefitEvi Prokopi


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
benefit


Explanation:
access and benefit

http://www.google.com/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org....

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
supply


Explanation:
http://ejc.sagepub.com/cgi/reprint/12/3/291.pdf


According to McQuail (1992: 71, 141ff.), diversity may be divided into diversity as access and diversity as supply

Δεν μπορείς να πεις «άλλο» στα αγγλικά, αφού στα αγγλικά έγραψε κι ο συγγραφέας του πρωτότυπου.
;-)

Elena Petelos
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 68
Grading comment
Merci, belle Helene... Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου, και ευχαριστώ για την βοήθεια..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
16 mins

agree  socratisv
19 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
43 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Andras Mohay
4 hrs

agree  Katerina Athanasaki
19 hrs

agree  Sophia Finos
1 day13 hrs

agree  mary kyriakopoulou
6 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Valentini Mellas