KudoZ home » Greek to English » Journalism

εκτός του εύρους

English translation: outside the range of


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εκτός του εύρους
English translation:outside the range of
Entered by: Evi Prokopi

18:04 Sep 16, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Social Sciences - Journalism / statistical research
Greek term or phrase: εκτός του εύρους
Θα πρέπει να πούμε ότι προχωρήσαμε σε μια ελεγχόμενη εισαγωγή των στοιχείων σε Η/Υ (data entry). Εν ολίγοις, έγινε καταχώριση των στοιχείων με συνεχή έλεγχο και διόρθωσή τους, όπου φυσικά ήταν αναγκαία. Ας σημειωθεί ότι ο έλεγχος ασκείται καθ’ όλη την διάρκεια της έρευνας και ξεχωριστά για κάθε ερευνητική δραστηριότητα. Κατά την διαδικασία του ελέγχου αναζητούνται λάθη, που αφορούν κυριότατα παραλείψεις στην καταχώριση των στοιχείων ή ακόμη ασυνεπείς καταχωρίσεις, οι οποίες δηλαδή βρίσκονται ***εκτός του εύρους*** του υιοθετούμενου σύστημα ταξινόμησης ή κωδικοποίησης. Επομένως, είναι ανάγκη να γίνουν όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές στα αρχικώς καταχωρημένα στοιχεία, προκειμένου να μην αλλοιωθεί η εικόνα των δεδομένων. Η διαδικασία του ελέγχου πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω των ειδικών στατιστικών προγραμμάτων, που εντοπίζουν τα όποια λάθη ή ομαδοποιούν κωδικούς για την ευκολότερη μετέπειτα επεξεργασία τους. Πρόκειται για τον λεγόμενο έλεγχο αρχείου δεδομένων. Μετά τον ηλεκτρονικό τους έλεγχο, το αρχείο δεδομένων μπορεί πλέον να υποβληθεί στις διαδικασίες οργάνωσης και ανάλυσης.
Assimina Vavoula
Greece
outside the range of
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Ευχαριστώ και καλησπέρα, κορίτσι μου.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2outside the range ofEvi Prokopi
4 +2out of the range of...
Vicky Papaprodromou
4 +1outside the scope of...
skazakis


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
εκτός του εύρους...
out of the range of...


Explanation:
http://www.google.com/search?q="out of the range of&hl=el&lr...

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 152

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
17 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ελευθερία, και καλή βδομάδα.

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
1 day19 hrs
  -> Ευχαριστώ, Mirjana.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
outside the range of


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ευχαριστώ και καλησπέρα, κορίτσι μου.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  flipendo
14 hrs
  -> Ευχαριστώ!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
outside the scope of...


Explanation:
.

skazakis
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Karra
9 hrs