KudoZ home » Greek to English » Journalism

κενά στις καταχωρίσεις

English translation: missing values


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:κενά στις καταχωρίσεις
English translation:missing values
Entered by: Assimina Vavoula

13:09 Sep 17, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Social Sciences - Journalism
Greek term or phrase: κενά στις καταχωρίσεις
Μετά την εισαγωγή των στοιχείων σε Η/Υ και αφού τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν, κωδικοποιήθηκαν και αποθηκεύτηκαν σε ειδικά ηλεκτρονικά αρχεία, ακολουθήθηκε η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων (data processing statistical). Κατά την στατιστική ανάλυση των δεδομένων οργανώνονται με συστηματικότερο τρόπο για την τελική επεξεργασία τους. Κατά ουσίαν τα στοιχεία συνοψίζονται με την βοήθεια διαφόρων λειτουργιών που παρέχουν τα στατιστικά προγράμματα, όπως θα δούμε στην συνέχεια. Για παράδειγμα, μπορούμε να ελέγξουμε αν υπάρχουν ***κενά στις καταχωρίσεις***, αν και το στατιστικό πρόγραμμα μας δίνει την δυνατότητα και για υπολογισμούς ακόμη και όταν υπάρχουν κενά (missing values). Αυτό βέβαια διευκολύνει τις περιπτώσεις που το πλήθος είναι τεράστιο και δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να γίνει επανακαταχώριση των δεδομένων.

Παρακάτω αναφέρεται σε "missing values". Μπορώ να το χρησιμοποιήσω και προηγουμένως και πως να καλύψω την επανάληψη;;;

Ευχαριστώ.
Assimina Vavoula
Greece
missing values
Explanation:
gaps in the data θα 'λεγα, αλλά αφού σου δίνει ήδη το missing values μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.
Για να αποφύγεις την επανάληψη μπορείς να πεις ...
...ακόμη και όταν υπάρχουν κενά (missing values).
...even when that is the case / even when that occurs.
Selected response from:

Maria Karra
United States
Grading comment
Ευχαριστώ, αγαπητότατη Μαρία... Καλή συνέχεια...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3missing values
Maria Karra
5 +1missing data/missing valuesEvi Prokopi


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
missing values


Explanation:
gaps in the data θα 'λεγα, αλλά αφού σου δίνει ήδη το missing values μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.
Για να αποφύγεις την επανάληψη μπορείς να πεις ...
...ακόμη και όταν υπάρχουν κενά (missing values).
...even when that is the case / even when that occurs.

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 104
Grading comment
Ευχαριστώ, αγαπητότατη Μαρία... Καλή συνέχεια...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> :)

agree  xxxd_vachliot: Συμφωνώ με την Μαρία. Μίνα, από τη στιγμή που στο πρωτότυπο υπάρχει επανάληψη, μπορεί να υπάρξει και στη μετάφραση.
17 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
23 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
missing data/missing values


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...

Aν θες να το αλλάξεις.

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
23 hrs
  -> Ευχαριστώ!