KudoZ home » Greek to English » Journalism

ανάμεσα και μεταξύ

English translation: between and among


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ανάμεσα και μεταξύ
English translation:between and among
Entered by: Vicky Papaprodromou

17:28 Sep 18, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Social Sciences - Journalism
Greek term or phrase: ανάμεσα και μεταξύ
Οι συχνότητες (frequencies): οι συχνότητες μας επιτρέπουν να βλέπουμε με μια πρώτη ματιά το πως κατανέμονται τα δεδομένα μας. Η χρήση τους είναι προτιμότερη, κυρίως, στις περιπτώσεις εκείνες που τα στοιχεία είναι ομαδοποιημένα σε λίγες μεγάλες κατηγορίες, διότι δεν είναι κατάλληλες για στοιχεία που έχουν μια συνεχή σειρά. Στην περίπτωση μας οι συχνότητες χρησιμοποιήθηκαν στην προσπάθεια μας να δούμε την κατανομή των στοιχείων ***ανάμεσα και μεταξύ*** συγκεκριμένων κατηγοριών που μας ενδιέφεραν σε συγκεκριμένες φάσεις τις στατιστικής επεξεργασίας.
Assimina Vavoula
Greece
between and among
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Μερσί κυρία μου... Την καλησπέρα μου...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5between and among
Vicky Papaprodromou
4in betweenEvi Prokopi


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in between


Explanation:
in between specific categories
www.swarthmore.edu/SocSci/Linguistics/Papers/2005/kang_joan...

Evi Prokopi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
between and among


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rlz=1B2GGFB_enGR225GR225&...

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 152
Grading comment
Μερσί κυρία μου... Την καλησπέρα μου...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλησπέρα σας, κυρία μου :-)
51 mins
  -> Καλησπέρα σας. Ευχαριστώ σας. :-)

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
1 hr
  -> Thanks, Mirjana!

agree  Sophia Finos
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σοφία.

agree  Georgia Charitou:
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Γεωργία.

agree  Betty Revelioti
1 day6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μπέττυ.