KudoZ home » Greek to English » Journalism

εισέρχονται στο προσκήνιο

English translation: make their appearance / appear / are constantly entering the scene


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εισέρχονται στο προσκήνιο
English translation:make their appearance / appear / are constantly entering the scene
Entered by: Assimina Vavoula

18:22 Mar 12, 2008
Greek to English translations [PRO]
Journalism
Greek term or phrase: εισέρχονται στο προσκήνιο
Επιπλέον, οι σταθμοί αυτοί λειτουργούν επί πολλά έτη σε καθεστώς ημινομιμότητας, με άδειες που χρειάζονται ανανέωση κάθε τέσσερα χρόνια ή χωρίς καθόλου άδειες. Η εκάστοτε κυβέρνηση προβαίνει σε υποσχέσεις για επιβολή τάξης στα ερτζιανά και παραχώρηση μόνιμων αδειών, που ποτέ όμως δεν τηρούνται, επιβεβαιώνοντας την περίφημη ρήση «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» και θεμελιώνοντας ένα δίκτυο πρωτοφανούς κηδεμόνευσης της τηλεόρασης . Εν τω μεταξύ, νέοι σταθμοί ***εισέρχονται συνεχώς στο προσκήνιο*** ή απλά αλλάζουν το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς, ενισχύοντας το νομικο χάος που επικρατεί από την απορρύθμιση του ελληνικού τηλεοπτικού πεδίου και έπειτα.
Assimina Vavoula
Greece
make their appearance / appear / pop up
Explanation:
you don't really need to put "onto the scene" a sis dictated by source, because it would be kind of redundant IMO
Selected response from:

peekay
Canada
Grading comment
Ευχαριστώ. Καλό Σ/Κ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9make their appearance / appear / pop up
peekay
4 +3come to the front
Dora P
5turn up
Katerina Rhodes


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
make their appearance / appear / pop up


Explanation:
you don't really need to put "onto the scene" a sis dictated by source, because it would be kind of redundant IMO

peekay
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ. Καλό Σ/Κ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Παρά ταύτα, ένα "are constantly entering the scene" είναι ακριβές και στο ίδιο ρέτζιστερ, ενώ το "pop up"...
11 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: I also find, Nick's comment, quite interesting. Καλημέρα, Πέτρο!
18 mins
  -> Hey N.

agree  Antonia Keratsa
1 hr

agree  Evi Prokopi
2 hrs

agree  socratisv
2 hrs

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
2 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
11 hrs

agree  xxxd_vachliot
13 hrs

agree  Charlie Smith
17 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
come to the front


Explanation:
come to the front =
>1. έρχομαι στην επιφάνεια
>2. έρχομαι στο προσκήνιο
>3. προέχω, έχω προτεραιότητα


    Reference: http://www.learnnc.org/bestweb/wimenphotos
    Reference: http://query.nytimes.com/gst/abstract.html?res=9F0DE1DC1139E...
Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Keratsa
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  xxxd_vachliot: Ναι κι επίσης "come to the foreground"
13 hrs
  -> Ευχαριστώ, πολύ καλή πρόταση!

neutral  Nick Lingris: Come to the fore είναι ο πιο συνηθισμένος ιδιωματισμός, αλλά όχι για κάτι που πρωτοεμφανίζεται. Τα ελληνικά του πρωτοτύπου δεν βοηθούν.
18 hrs
  -> Πολύ σωστή παρατήρηση Νίκο, αλλά από το "νέοι σταθμοί εισέρχονται συνεχώς στο προσκήνιο ή απλά αλλάζουν το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς", ίσως να μην εννοεί πρωτοεμφανιζόμενους σταθμούς (αφού είχαν ήδη ιδ.καθεστώς),αλλά σχετικά νεοσύστατους,που εδραιώνονται

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
turn up


Explanation:
με την έννοια του 'εμφανίζονται συνέχεια', φυτρώνουν

Katerina Rhodes
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4