KudoZ home » Greek to English » Journalism

εντός του υγιούς ανταγωνισμού

English translation: within the framework of healthy competition/in an environment of healthy competition


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εντός του υγιούς ανταγωνισμού
English translation:within the framework of healthy competition/in an environment of healthy competition
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

08:26 Apr 9, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Journalism
Greek term or phrase: εντός του υγιούς ανταγωνισμού
Abstract

Αυτό το άρθρο εξετάζει την ιδέα της πολυμέρειας εντός του πλαισίου της επικοινωνίας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης από την όψη της επικοινωνιακής πολιτικής στηρίζοντας την ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου πάνω στην ελληνική περίπτωση και συγκεκριμένα πάνω στο ελληνικό σύνταγμα. Η έννοια της ελευθερίας των οπτικοακουστικών μέσων, η οποία εγκαθιδρύεται νομοθετικά και συνταγματικά, υπερτονίζει το φαινόμενο, ή καλύτερα την αρχή της πολυμέρειας ως «προϊόν» δημοκρατικό από τη μια αλλά και ως ένα δίαυλο στρατηγικής εκ μέρους των τηλεοπτικών – και γενικότερα των οπτικοακουστικών – επιχειρήσεων από την άλλη, το οποίο θα πρέπει να ρυθμιστεί κατάλληλα για να λειτουργεί έτσι ως ιδέα ***εντός του υγιούς ανταγωνισμού***. Βέβαια, ως τεκμηρίωση δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη ούτε μέσα στην ίδια την νομοθεσία. Αυτό που επιχειρείται στην παρούσα μελέτη είναι η προσέγγιση της πολυμέρειας μέσα από ένα λειτουργικό – εμπειρικό μοντέλο το οποίο την διαχωρίζει σε τρία κύρια συστατικά: α) theoretical diversity, b) institutional diversity and c) source diversity και τα οποία υποδιαχωρίζοντε σε ποικίλα subcomponents όπως είναι για παράδειγμα η purpose and representational diversity. Η προσέγγιση αυτή θα βοηθήσει στην μετέπειτα οργάνωση της έννοιας και στην ανάπτυξη μελλοντικής έρευνας.

in healthy competition????
Assimina Vavoula
Greece
within the framework of healthy competition
Explanation:
Πιστεύω ότι το ελληνικό είναι ελλειπές και ότι θα έπρεπε να είναι "εντός του πλαισίου του υγειούς ανταγωνισμού".

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-09 08:37:55 GMT)
--------------------------------------------------

within a framework of healthy competition, starting at the sub-regional and regional. levels;. c) Abiding by State policy, the granting of permits for ...
www.icao.int/icao/en/atb/atconf5/docs/ATConf5_wp099_en.pdf

A: Within the framework of healthy competition, each player tries to exploit that which will improve his/her position. The developments of recent years in ...
www.elke.gr/newsletter/newsletter.asp?nid=142&id=187&lang=1


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-04-09 14:02:48 GMT)
--------------------------------------------------

Και η εναλλακτική που προτείνει ο Νίκος:

in an environment of healthy competition
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Καλησπέρα σερί... Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8within the framework of healthy competition
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +1within wholesome competition
Valentini Mellas
3 +1within the bounds of healthy competition
Andreas THEODOROU
4within healthy competition
Evangelia Tsichlis
4sound competitionEllen Kraus
4within fair competenceMaria Arelaki


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
within wholesome competition


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

the answer will be liberal economy and wholesome competition. People came to the most convenient conditions and the competition of reduced prices. ...
www.azerbaijantoday.az/economics.html

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 132

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
29 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sound competition


Explanation:
like sound business

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
within healthy competition


Explanation:
γιατί όχι healthy? Δεν είναι κακό:)

--------------------------------------------------
Note added at 9 λεπτά (2008-04-09 08:35:33 GMT)
--------------------------------------------------

...a healthy competition among business is a challenge to increase quality ...

--------------------------------------------------
Note added at 15 λεπτά (2008-04-09 08:41:46 GMT)
--------------------------------------------------

Επειδή η Υγεία είναι πάνω απ' όλα δεν χάνω ποτέ την ευκαιρία να την αναφέρω!!!
Θεά η Υγεία!
χιχιχι


    Reference: http://www.kriyayoga.com/love_blog/post.php/279
Evangelia Tsichlis
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
within fair competence


Explanation:
..καθώς και της υποχρεώσεως εξασφαλίσεως πραγματικού και υγιούς ανταγωνισμού ...
...and of the obligation to ensure effective and fair competition...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2008-04-09 09:06:08 GMT)
--------------------------------------------------

μπορούμε να πούμε και undistorted competition σκέτο

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-04-09 09:07:49 GMT)
--------------------------------------------------

sorry within fair competition έπρεπε να γράψω

Maria Arelaki
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
within the bounds of healthy competition


Explanation:
-

Andreas THEODOROU
Spain
Native speaker of: English
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
45 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
within the framework of healthy competition


Explanation:
Πιστεύω ότι το ελληνικό είναι ελλειπές και ότι θα έπρεπε να είναι "εντός του πλαισίου του υγειούς ανταγωνισμού".

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-09 08:37:55 GMT)
--------------------------------------------------

within a framework of healthy competition, starting at the sub-regional and regional. levels;. c) Abiding by State policy, the granting of permits for ...
www.icao.int/icao/en/atb/atconf5/docs/ATConf5_wp099_en.pdf

A: Within the framework of healthy competition, each player tries to exploit that which will improve his/her position. The developments of recent years in ...
www.elke.gr/newsletter/newsletter.asp?nid=142&id=187&lang=1


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-04-09 14:02:48 GMT)
--------------------------------------------------

Και η εναλλακτική που προτείνει ο Νίκος:

in an environment of healthy competition

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Καλησπέρα σερί... Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evangelia Tsichlis: ναι το πλαίσιο το σκέφτηκα κι εγώ , αλλά εφόσον δεν υπάρχει στο πρωτότυπο θεωρώ λάθος να το προσθέσω εγώ:)
1 min
  -> Θεωρείς λάθος τη σωστή απόδοση μιας κακογραμμένης πρότασης;

agree  Eri Koutala: Επίσης Νάντια! Καλημέρα!
11 mins
  -> Ευχαριστώ, Έρη. Καλημέρα και καλή συνέχεια :-)

agree  Charlie Smith
28 mins
  -> Thank you, Charlie. Enjoy a lovely day!

agree  Nick Lingris: Και "in an environment of healthy competition".
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νίκο, το προσθέτω ως εναλλακτική.

agree  socratisv
3 hrs
  -> :-)

agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> :-)

agree  Krisztina Lelik
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κριστίνα. Καλησπέρα!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
16 days