KudoZ home » Greek to English » Law: Contract(s)

παροχή

English translation: performance


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:παροχή
English translation:performance
Entered by: Natalia Alexiou

17:28 Aug 25, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Greek term or phrase: παροχή
...παραχώρηση οριζόντιας ιδιοκτησίας με τίμημα που συμφωνήθηκε μεταξύ των συμβαλλομένων και που το θεωρούν....εύλογο, δίκαιο, αγοραίο και αν άλογο μεταξύ παροχής και αντιπαροχής.
αν υποθέσουμε ότι ισχύει για την αντιπαροχή ο όρος consideration ποιος θα μπορούσε να ισχύσει για την "παροχή"?
CHRISTINE
performance
Explanation:
Γενικά στο ενοχικό δικαίο μιλάμε για "performance" που μπορεί να σημαίνει είτε παροχή είτε εκπλήρωση της παροχής.

Βλ. εντελώς ενδεικτικά εδώ:

http://law.jrank.org/pages/5587/Consideration.html
Selected response from:

Natalia Alexiou
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5performanceNatalia Alexiou
4performance and counter performanceEllen Kraus
4supplyEvi Prokopi


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supply


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=fi&q="supply and considerati...

+IATE (δημοσιονομικά/δίκαιο)

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natalia Alexiou: Σωστό γενικά αλλά όχι για το συγκεκριμένο νομικό κείμενο.
9 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
performance


Explanation:
Γενικά στο ενοχικό δικαίο μιλάμε για "performance" που μπορεί να σημαίνει είτε παροχή είτε εκπλήρωση της παροχής.

Βλ. εντελώς ενδεικτικά εδώ:

http://law.jrank.org/pages/5587/Consideration.html


Example sentence(s):
  • In a unilateral contract, an agreement by which one party makes a promise in exchange for the other\'s performance, the performance is consideration for the promise, while the promise is consideration for the performance.
Natalia Alexiou
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: Τι γίνεσαι; Δες και http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=6907.0 / Έχεις δίκιο. Και πέρασα πρόσφατα από τα μέρη σου....
2 mins
  -> Γεια σου, Σωκράτη! Καλά είμαι, εσύ; Χαθήκαμε... Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο.

agree  Vicky Papaprodromou
31 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ!

agree  Vasilisso
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλημέρα στη ωραία Θεσσαλονίκη :-)
15 hrs
  -> Το μπουγατσόπαιδο ανταποδίδει την καλημέρα. (Μπουγάτσα: το πρωινό των σαλονικιών πρωταθλητών) :)

agree  Assimina Vavoula: Salut, Ναταλία.... Καλό Φθινόπωρο. Αν και καθυστερημένα, χρόνια πολλά για την γιορτή σου.
7 days
  -> Να 'σαι καλά, Μίνα μου. Καλό φθινόπωρο.

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
performance and counter performance


Explanation:
that´s what I tried to explain above

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman