KudoZ home » Greek to English » Law (general)

υπ'αριθ. 6/1979 αποφάσεως του ΔΔΔΔ Αθηνών

English translation: Second-Instance Administrative Arbitration Court of Athens


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:υπ'αριθ. 6/1979 αποφάσεως του ΔΔΔΔ Αθηνών
English translation:Second-Instance Administrative Arbitration Court of Athens
Entered by: Assimina Vavoula

11:22 Mar 17, 2007
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: υπ'αριθ. 6/1979 αποφάσεως του ΔΔΔΔ Αθηνών
Επίσης, η συμπληρωματική αμοιβή η οποία χορηγείται για υπερεργασία, δηλαδή για εργασία μέχρι συμπληρώσεως των 48 ωρών την εβδομάδα και η οποία πραγματοποιείται βάσει των διατάξεων των άρθρων 3,4 και 6 της από 26.2.1975 ΕΓΣΣΕ και της υπ'αριθ. 6/1979 αποφάσεως του ΔΔΔΔ Αθηνών, που κυρώθηκε με τον Νόμο 1082/1980, υπολογίζεται στα επιδόματα εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα, αν κατά τα κρίσιμα χρονικά διαστήματα η ανωτέρω υπεργεργασία πραγματοποιείται τακτικά.

Σαν τακτική υπερεργασία θεωρείται όχι μόνον η συνεχής, αλλά και εκείνη η οποία εμφανίζει ορισμένη συχνότητα επαναλείψεως από την φύση της και σύμφωνα με το πρόγραμμα του εργοδότη.
Assimina Vavoula
Greece
Second-Instance Administrative Arbitration Court of Athens
Explanation:
ΔΔΔΔ= Δευτεροβάθμιο Διοικητικό Διαιτητικό Δικαστήριο (ΔΔΔΔ), όταν έχουμε "Αθηνών" και "ΕΓΣΕΕ", φυσικά.

Συν τοις άλλοις, πρόκειται για γνωστή περίπτωση:

2. Διαφυλασσομένης της ισχύος της παρ. 5 του άρθρου 7 της δια του άρθρου 15 του ν.1082/1980 «περί τροποποιήσεως, αντικαταστάσεως και συμπληρώσεως διατάξεών τινων ενίων εργατικών νόμων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων» κυρωθείσης υπ΄ αριθμ. 6/1979 αποφάσεως του Δευτεροβαθμίου Διοικητικού Δικαστηρίου Αθηνών, η επαύξησις των ωρών της ημερησίας εργασίας προς τον σκοπόν εφαρμογής του κατά την προηγουμένην παράγραφον συστήματος εργασίας δεν αποτελεί υπερωριακήν, υπερεργασιακήν ή άλλης μορφής πρόσθετον εργασίαν, ουδέ και οφείλεται πρόσθετός τις αμοιβή.


Συνεπώς, δεν υπάρχει περιθώριο αμφιβολίας.

http://216.239.59.104/search?q=cache:AqmrpDzI1jIJ:www.gspa.g...


Από πλευράς απόδοσης, δεν νομίζω να σε προβλημάτισε το "υπ'αριθμόν" και το "αποφάσεως" (btw...for case citation: http://en.wikipedia.org/wiki/Case_citation ).

"Eπίσημη" απόδοση δεν νομίζω ότι υπάρχει, αλλά ίσως να κάνω λάθος. Μια και το ΙΑΤΕ άνοιξε, μπορείς να δεις πληθώρα καταχωρήσεων (arbitral/of arbitration, etc. με Eφετείο>Appeal/Appellate Ct. -so, I... would avoid it.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-17 13:46:48 GMT)
--------------------------------------------------

Καλή η ιδέα του Νίκου για ψάξιμο. Έχουμε:

3 It is apparent from the case file that the order declared enforceable Decision No 54/1987 of the Defterovathmio Dioikitiko Diaititiko Dikastirio Athinon (Second Instance Administrative Arbitration Tribunal, Athens) upholding Decision No 55/1987 of the Protovathmio Dioikitiko Diaititiko Dikastirio Athinon (First Instance Administrative Arbitration Tribunal, Athens).

http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...


και

25 Furthermore, the Commission argues that, in accordance with judgment No 10/1976 of the Defterovathmio Diikitiko Diaititiko Dikastirio (Second Level Administrative Court of Arbitration), Athens
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ, κορίτσι μου... Καλό σου βράδυ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Second-Instance Administrative Arbitration Court of Athens
Elena Petelos
5 -1No 6/1979 decision of the Athens ICJ
Valentini Mellas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
No 6/1979 decision of the Athens ICJ


Explanation:
ΔΔΔΔ = Διαρκές Δικαστήριο Διεθνούς Δικαιοσύνης
http://www.lawnet.gr/pages/eofn/2/meion.asp

International Court of Justice
Το Διεθνές Δικαστήριο της Δικαιοσύνης (Δ.Δ.Δ.) ή και αποκαλούμενο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης (International Court of Justice) αποτελεί Διεθνή Οργανισμό ...
el.wikipedia.org/wiki/Διεθνές_Δικαστήριο_της_Χάγης


--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-17 11:29:22 GMT)
--------------------------------------------------

And sites where both terms appear:

Internet: http://www.icj-cij.org E-mail: information@icj-cij.org ... το Δικαστήριο είναι διαρκές,. - το Δικαστήριο είναι ανεξάρτητο, ...
www.curia.europa.eu/el/instit/services/dpi/faq2.htm - 44k - Cached - Similar pages
ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΙΝΙΚΩΝ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Α.Π.Θ.
Διαρκές Διεθνές Δικαστήριο http://www.icj-cij.org/. Ειδικό Δικαστήριο Ιράκ http://www.cpa-iraq.org/. Δίκες μελών του Ναζιστικού Κινήματος στη Γερμανία ...
web.auth.gr/poiniko/4_da_dikasti.htm

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-03-17 11:34:18 GMT)
--------------------------------------------------

If my colleague's assertion is correct then we are siply talking about a and Arbitral Tribunal

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-03-17 11:36:48 GMT)
--------------------------------------------------

References for said suggestion :

Μετά την υποβολή της αίτησης συγκροτείται διαιτητικό δικαστήριο, το οποίο αποφαίνεται σχετικά με τη διαφορά σύμφωνα με τους κανόνες δικαίου που έγιναν ...
nomothesia.ependyseis.gr/eu-law/downloadsDetails.do?action=itemDetails&itemId=813

The arbitral tribunal shall consist of three members. Both the claimant ... Το Διαιτητικό Δικαστήριο απαρτίζεται από τρία Μέλη. Τόσο το ενάγον Μέρος ή Μέρη, ...
www.minenv.gr/download/aarhus.doc

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-03-17 11:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

Και επειδή ορισμένοι θα πέσουν στο ότι ξέχασα να σου πω για το Δευτεροβάθμιο (κανείς δεν έχει ακούσει την ιστορία με το παγώνι μου φαίνεται) να σου πω ότι το Δευτεροβάθμιο αποδίδεται ως second instance ή ακόμα και μερικές φορές ως appelate. Για του λόγου το αληθές παραθέτω:

LAW [EP] Full entry
EL
μόνιμο δευτεροβάθμιο δικαιοδοτικό όργανο

EN
Standing Appellate Body

LAW [COM] Full entry
EL
δευτεροβάθμιο εθνικό δικαστήριο
EN
national court(or tribunal)of second instance


European Union, technical regulations, LAW [EP] Full entry
EL
δευτεροβάθμιο δικαστήριο κοινοτικών σημάτων
EN
Community trade mark court of second instance

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elena Petelos: Δευτεροβάθμιο Διοικητικό Διαιτητικό Δικαστήριο (ΔΔΔΔ) "Αθηνών" λέει το κείμενο. Όχι... Χάγης.
0 min

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
ΔΔΔΔ Αθηνών
Second-Instance Administrative Arbitration Court of Athens


Explanation:
ΔΔΔΔ= Δευτεροβάθμιο Διοικητικό Διαιτητικό Δικαστήριο (ΔΔΔΔ), όταν έχουμε "Αθηνών" και "ΕΓΣΕΕ", φυσικά.

Συν τοις άλλοις, πρόκειται για γνωστή περίπτωση:

2. Διαφυλασσομένης της ισχύος της παρ. 5 του άρθρου 7 της δια του άρθρου 15 του ν.1082/1980 «περί τροποποιήσεως, αντικαταστάσεως και συμπληρώσεως διατάξεών τινων ενίων εργατικών νόμων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων» κυρωθείσης υπ΄ αριθμ. 6/1979 αποφάσεως του Δευτεροβαθμίου Διοικητικού Δικαστηρίου Αθηνών, η επαύξησις των ωρών της ημερησίας εργασίας προς τον σκοπόν εφαρμογής του κατά την προηγουμένην παράγραφον συστήματος εργασίας δεν αποτελεί υπερωριακήν, υπερεργασιακήν ή άλλης μορφής πρόσθετον εργασίαν, ουδέ και οφείλεται πρόσθετός τις αμοιβή.


Συνεπώς, δεν υπάρχει περιθώριο αμφιβολίας.

http://216.239.59.104/search?q=cache:AqmrpDzI1jIJ:www.gspa.g...


Από πλευράς απόδοσης, δεν νομίζω να σε προβλημάτισε το "υπ'αριθμόν" και το "αποφάσεως" (btw...for case citation: http://en.wikipedia.org/wiki/Case_citation ).

"Eπίσημη" απόδοση δεν νομίζω ότι υπάρχει, αλλά ίσως να κάνω λάθος. Μια και το ΙΑΤΕ άνοιξε, μπορείς να δεις πληθώρα καταχωρήσεων (arbitral/of arbitration, etc. με Eφετείο>Appeal/Appellate Ct. -so, I... would avoid it.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-17 13:46:48 GMT)
--------------------------------------------------

Καλή η ιδέα του Νίκου για ψάξιμο. Έχουμε:

3 It is apparent from the case file that the order declared enforceable Decision No 54/1987 of the Defterovathmio Dioikitiko Diaititiko Dikastirio Athinon (Second Instance Administrative Arbitration Tribunal, Athens) upholding Decision No 55/1987 of the Protovathmio Dioikitiko Diaititiko Dikastirio Athinon (First Instance Administrative Arbitration Tribunal, Athens).

http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...


και

25 Furthermore, the Commission argues that, in accordance with judgment No 10/1976 of the Defterovathmio Diikitiko Diaititiko Dikastirio (Second Level Administrative Court of Arbitration), Athens
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...




    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%94%CE%B5%CF%85%CF%84...
Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 119
Grading comment
Ευχαριστώ, κορίτσι μου... Καλό σου βράδυ...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
25 mins

agree  Nick Lingris: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
1 hr
  -> Πολύ ωραίο, Νίκο. Thanks!

agree  socratisv
5 hrs

agree  Mihailolja: 4 delta's , nice!
6 hrs

agree  Ioanna Karamitsa
6 hrs