KudoZ home » Greek to English » Law (general)

υποστατικά

English translation: premises / estates


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:υποστατικά
English translation:premises / estates
Entered by: Ioanna Karamitsa

17:25 Mar 24, 2007
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: υποστατικά
έχω ένα καταστατικό στην καθαρεύουσα με την οποία έχω μαλώσει εδώ και καιρό... στους σκοπούς της Εταιρείας περιλαμβάνονται:
Η παροχή κάθε είδους υπηρεσιών και η λειτουργία υποστατικών στην Κύπρο αναφορικά με την πώληση, αγορά, και εμπορία πραγμάτων πάσης φύσεως και εν γένει, η διεξαγωγή έπαγγελματικών δραστηριοτήτων πάσης φύσεως.
Ioanna Karamitsa
Netherlands
premises
Explanation:
δες http://www.proz.com/kudoz/1724246
Selected response from:

Tina8
Grading comment
Thank you Tina!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4premises
Tina8
4 +1farmstead/farm/estate/grange
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
3δες εδώ κάτω:Assimina Vavoula


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
premises


Explanation:
δες http://www.proz.com/kudoz/1724246

Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thank you Tina!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Thanks, Vicky!!

agree  Emmanouil Tyrakis
5 hrs
  -> Thanks, Manoli!

agree  Nick Lingris: Συμφωνώ και το έμαθα. Καμιά σχέση τα υποστατικά site:cy (premises) με τα υποστατικά site:gr
7 hrs
  -> Thank you, Nick!!

agree  Evi Prokopi
1 day30 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
farmstead/farm/estate/grange


Explanation:
υποστατικό. Δείτε επίσης: estate - farm - farmstead - grange - hacienda - homestead - steading

στο www.in.gr

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: "υποστατικό το [ipostatikó] O38 : οι ειδικές εγκαταστάσεις και κυρίως η κατοικία που περιλαμβάνεται σε ένα αγρόκτημα" ΛΚΝ -Estates σε αυτήν την περίπτωση. :)
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
δες εδώ κάτω:


Explanation:
homesteads/residential premises --- οικιακά υποστατικά
"Οικιακά υποστατικά" σημαίνει υποστατικά που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για σκοπούς κατοίκησης (περιλαμβανομένου οποιουδήποτε κήπου, αυλής, χώρου στάθμευσης, βοηθητικού κτιρίου ή άλλων κτιρίων συνδεδεμένων με τα υποστατικά ή χώρους που δεν χρησιμοποιούνται από κοινού από τους ενοίκους περισσοτέρων της μιας κατοικιών) και ο όρος "μη οικιακά υποστατικά" θα ερμηνεύεται ανάλογα.
http://www.proz.com/kudoz/1707288 (κατά κ. Νίκο)

premises (according to Manolis Tyrakis)
http://www.proz.com/kudoz/1724246


Assimina Vavoula
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48