KudoZ home » Greek to English » Law (general)

Υ.Δ.Ι.Ν

English translation: DEA (Drug Enforcement Agency)


11:27 Mar 30, 2007
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Drugs/Policing
Greek term or phrase: Υ.Δ.Ι.Ν
Νομιζω οτι αυτο ειναι "Υπηρεσια Διωξης Ναρκωτικων" αλλα η μεταφραση στα αγγλικα;

http://www.proz.com/kudoz/1298907

ειναι παρομοιο αλλα οχι ακριβως το ιδιο.....

Ευχαριστω εκ των προτερων
Mihailolja
United Kingdom
English translation:DEA (Drug Enforcement Agency)
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-03-30 11:29:56 GMT)
--------------------------------------------------

oops, sorry: Administration, not agency

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-03-30 11:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

CYTA - ATHK newsletter June 2002
... αμέριστη συμπαράσταση, βοήθεια και συνεργασία σας με την Υπηρεσία Διώξης Ναρκωτικών (ΥΔΙΝ), στην πρόληψη και καταπολέμηση των ναρκωτικών στον τόπο μας. ...
www.cyta.com.cy/pr/newsletter/Archive2002/June/page08.htm - 8k - Cached - Similar pages
Cyprus News Agency: News in Greek (PM), 01-09-03
Δύο Νοτιοαφρικανούς τουρίστες συνέλαβε χθες η Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (ΥΔΙΝ) στο αεροδρόμιο Λάρνακας, όταν επιχείρησαν να περάσουν από το Τελωνείο του ...
www.hri.org/news/cyprus/kypegr/2001/01-09-03_1.kypegr.html - 26k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-30 11:33:37 GMT)
--------------------------------------------------

Γραφεία στη Βουλγαρία πρόκειται να ανοίξει η αμερικανική Υπηρεσία ...
ΣΟΦΙΑ, Βουλγαρία -- Η αμερικανική Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (DEA) θα ανοίξει γραφεία στη Σόφια, ανακοίνωσε την Πέμπτη (18 Απριλίου) ο γενικός γραμματέας ...
www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/el/features/setimes/ne... - 14k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Ioanna Karamanou
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5DEA (Drug Enforcement Agency)
Ioanna Karamanou
4 +2Narcotics (Control) Bureau
Katerina Athanasaki
3police drug squadsAssimina Vavoula


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
DEA (Drug Enforcement Agency)


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-03-30 11:29:56 GMT)
--------------------------------------------------

oops, sorry: Administration, not agency

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-03-30 11:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

CYTA - ATHK newsletter June 2002
... αμέριστη συμπαράσταση, βοήθεια και συνεργασία σας με την Υπηρεσία Διώξης Ναρκωτικών (ΥΔΙΝ), στην πρόληψη και καταπολέμηση των ναρκωτικών στον τόπο μας. ...
www.cyta.com.cy/pr/newsletter/Archive2002/June/page08.htm - 8k - Cached - Similar pages
Cyprus News Agency: News in Greek (PM), 01-09-03
Δύο Νοτιοαφρικανούς τουρίστες συνέλαβε χθες η Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (ΥΔΙΝ) στο αεροδρόμιο Λάρνακας, όταν επιχείρησαν να περάσουν από το Τελωνείο του ...
www.hri.org/news/cyprus/kypegr/2001/01-09-03_1.kypegr.html - 26k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-30 11:33:37 GMT)
--------------------------------------------------

Γραφεία στη Βουλγαρία πρόκειται να ανοίξει η αμερικανική Υπηρεσία ...
ΣΟΦΙΑ, Βουλγαρία -- Η αμερικανική Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (DEA) θα ανοίξει γραφεία στη Σόφια, ανακοίνωσε την Πέμπτη (18 Απριλίου) ο γενικός γραμματέας ...
www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/el/features/setimes/ne... - 14k - Cached - Similar pages

Ioanna Karamanou
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: My link above is wrong, it should be http://www.proz.com/kudoz/1298911


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi: Για αγγλικά ΗΠΑ συμφωνώ! :) Στο ΗΒ, δεν έχουν ξεχωριστό τμήμα νομίζω..
34 mins

agree  Ioanna Karamitsa
39 mins

agree  Vicky Papaprodromou
51 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και πιο σωστά "Drug Enforcement Administration"
1 hr

agree  Nick Lingris: Drug Law Enforcement Unit (DLEU), according to themselves. http://www.police.gov.cy/police/police.nsf/All/80878D805938C...
2 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Narcotics (Control) Bureau


Explanation:
Οι επιλογές σου είναι σχεδόν απεριόριστες. Η ονομασία αλλάζει ανάλογα με τη χώρα.
Συμφωνώ με την απόδοση της Ιωάννας, είναι αυτή που χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ για την κεντρική σχετική υπηρεσία.
Δες εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες: http://www.answers.com/topic/bureau-of-narcotics-and-dangero...

Η απόδοση που προτείνω εγώ χρησιμοποιείται περισσότερο σε επίπεδο πολιτείας στις ΗΠΑ και στον Καναδά
Δες εδώ για λεπτομέρειες: http://www.lasd.org/divisions/detective/narcotics/narcotics....
Το προτιμώ λόγω του όρου narcotics...
Υπάρχουν και τα:
Bureau of Drug Abuse, Bureau of Narcotics και διάφορα άλλα.
Διαλέγεις και παίρνεις!


Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
37 mins
  -> Ευχαριστώ Βικάκι!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: "Narcotics Bureau" σε επίπεδο πολιτείας
1 hr

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
police drug squads


Explanation:
ΚΑΤΑ ΙΑΤΕ

Assimina Vavoula
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48