KudoZ home » Greek to English » Law (general)

πληρεξούσιος αντιπρόσωπος

English translation: authorised representative


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:πληρεξούσιος αντιπρόσωπος
English translation:authorised representative
Entered by: Evi Prokopi

00:59 Mar 15, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: πληρεξούσιος αντιπρόσωπος
Η τράπεζα με την επωνυμία XXX δια του νόμιμου εκπροσώπου της κ XX δήλωσε ότι διορίζει και αποκαθιστά ειδικό αυτής **πληρεξούσιο αντιπρόσωπο** και αντίκλητο της τον κ XXX δικηγόρο Αθηνών

Επειδή έχω μπερδευτεί, δεν ξέρω ποιο από όλα είναι το σωστό:
appointer? proxy? authorized representative?
Θα εκτιμούσα πολύ, αν κάποιος μου εξηγήσει και τις διαφορές και δε μου προτείνει απλά ένα από αυτά τα τρία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Evi Prokopi
authorised representative
Explanation:
... αλλά και το proxy το θεωρώ σωστό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εξαρτάται και από το πώς θα πεις τον αντίκλητο, ώστε να μην υπάρχει κάποια άκομψη επανάληψη.

Το appointee (όχι appointer) είναι πολύ γενικό, και στις ΗΠA χρησιμοποιείται πολύ για το λεγόμενο "Power of Appointment" (βλ. link) που έχει να κάνει με ακίνητα και όχι με δικαστική εκπροσώπηση.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-03-15 13:20:29 GMT)
--------------------------------------------------

Το "address for service" είναι η διεύθυνση για την επίδοση νομικών εγγράφων. Δεν είναι ο αντίκλητος (είναι λαθάκι του ΙΑΤΕ, αν εκεί το βρήκες). Δες: http://www.proz.com/kudoz/1307584
Selected response from:

George Linos
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2authorised representative
George Linos
5proxy (agent)
Valentini Mellas


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
authorised representative


Explanation:
... αλλά και το proxy το θεωρώ σωστό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εξαρτάται και από το πώς θα πεις τον αντίκλητο, ώστε να μην υπάρχει κάποια άκομψη επανάληψη.

Το appointee (όχι appointer) είναι πολύ γενικό, και στις ΗΠA χρησιμοποιείται πολύ για το λεγόμενο "Power of Appointment" (βλ. link) που έχει να κάνει με ακίνητα και όχι με δικαστική εκπροσώπηση.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-03-15 13:20:29 GMT)
--------------------------------------------------

Το "address for service" είναι η διεύθυνση για την επίδοση νομικών εγγράφων. Δεν είναι ο αντίκλητος (είναι λαθάκι του ΙΑΤΕ, αν εκεί το βρήκες). Δες: http://www.proz.com/kudoz/1307584



    Reference: http://estate.findlaw.com/estate-planning/estate-planning-ot...
George Linos
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 51
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Τον αντίκλητο τον βρήκα ως "address for service"...

Asker: Kαι ως attorney with special authority

Asker: Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, Γιώργο. Το attorney with special authority το βρήκα σε νομικό λεξικό για την ακρίβεια από μια φίλη μου που είναι δικηγόρος...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihailolja
9 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Assimina Vavoula
14 hrs
  -> Eυχαριστώ!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
proxy (agent)


Explanation:
Διαχείριση Δικτύου; Διαχειριστής (manager); Αντιπρόσωπος (agent); Πληρεξούσιος Αντιπρόσωπος (proxy agent); Διαχειριζόμενα Στοιχεία Δικτύου (ΝΕ) ...
users.sch.gr/stoug/themata/t7.doc
proxy. Ουσ. πληρεξουσιότητα, εξουσιοδότηση// πληρεξούσιος, αντιπρόσωπος. Found in dictionary: agent, power of attorney. Translate: ...
www.babylon.com/definition/Proxy/Greek

proxy n. , pl. -ies . A person authorized to act for another; an agent or substitute. ... πληρεξουσιότητα, πληρεξούσιο(ς), αντιπρόσωπος. Italiano (Italian) ...
www.answers.com/topic/proxy

σύνδρομο Munchausen by proxy (by proxy: διά πληρεξουσίου ή δι’. αντιπροσώπου) χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1977 από. τον Meadow για να περιγράψει την ...
www.iatrikionline.gr/Deltio_54b_2007/06.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-03-15 21:12:29 GMT)
--------------------------------------------------

proxy:

# a person authorized to act for another
# a power of attorney document given by shareholders of a corporation authorizing a specific vote on their behalf at a corporate meeting
wordnet.princeton.edu/perl/webwn

# A written authorization by a shareholder allowing a representative to vote for or against business proposals and directors at annual meetings. The results of these votes are announced at the meeting.
pershing-cib.ibanking-services.com/mellon/invest_glosry_PrPt.htm

# A person who represents another, particularly in some meeting. Also, the document giving to another the authority to represent.
www.aaamortgagesolutions.com.au/glossary.htm

Appointee:
# an official who is appointed
# a person who is appointed to a job or position
wordnet.princeton.edu/perl/webwn

# An appointee may be one of the following: *A member who is appointed to a position or office is called an appointee. In law, such a term is applied to one who is granted power of appointment of property.
en.wikipedia.org/wiki/Appointee

Autrhorized representative:
# Signature authority for grant forms, letters commitment, formal agreement between CCAC and other entities acting as partners for a grant or other project. ...
www.ccac.edu/default.aspx

# Highest official appointed or designated responsibility of operation and performance of the facility. May be a corporate officer, partner, or duly authorized representative of such in accordance with 40 CFR 403.12 (l).
www.city.ames.ia.us/waterweb/Pretreatment/pretreat_definiti...

Κοινώς ο authorized representative είναι κάτι γενικό, ο appointee είναι για εξειδικευμένα θέματα και ο Proxy έχει γραμμένο πληρεξούσιο μαζί του για να ενεργεί σε όλα τα ζητήματα σα να ήταν ο εντολέας.

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 60