KudoZ home » Greek to English » Law (general)

εντολή πληρεξουσιότητας

English translation: power of attorney


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εντολή πληρεξουσιότητας
English translation:power of attorney
Entered by: Evi Prokopi

01:06 Mar 15, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: εντολή πληρεξουσιότητας
...προς τον οποίο παρέχει την ειδική εντολή πληρεξουσιότητα και το δικαίωμα όπως αυτός (ο εντολοδόχος ) για λογαριασμό του άνω εντολέα του παρίσταται και αντιπροσωπεύει αυτόν σε όλα γενικώς τα Ελληνικά, Πολιτικά, διοικητικά και ποινικά Δικαστήρια...
Evi Prokopi
power of attorney
Explanation:
To attorney εδώ σημαίνει πληρεξούσιος και όχι δικηγόρος, και power of attorney μπορεί να δοθεί και σε μη δικαστικά θέματα (π.χ. εξουσιοδοτείς κάποιον να πουλήσει για λογαριασμό σου ένα ακίνητό σου). Δες και αυτό:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=2008013015464...

Σκέφτηκα και το "appointment of proxy", αλλά αυτό χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά για εκπροσώπηση σε Γενική Συνέλευση μετόχων, οπότε μάλλον άκυρο.
Selected response from:

George Linos
Grading comment
Thanks!!! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6power of attorney
George Linos
4special power,authority
socratisv


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
power of attorney


Explanation:
To attorney εδώ σημαίνει πληρεξούσιος και όχι δικηγόρος, και power of attorney μπορεί να δοθεί και σε μη δικαστικά θέματα (π.χ. εξουσιοδοτείς κάποιον να πουλήσει για λογαριασμό σου ένα ακίνητό σου). Δες και αυτό:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=2008013015464...

Σκέφτηκα και το "appointment of proxy", αλλά αυτό χρησιμοποιείται σχεδόν αποκλειστικά για εκπροσώπηση σε Γενική Συνέλευση μετόχων, οπότε μάλλον άκυρο.

Example sentence(s):
  • "...to whom he/she/it grants the special power of attorney and the right to..."

    Reference: http://www.ukincorp.co.uk/s-2C-general-power-of-attorney.htm...
    Reference: http://www.vakilno1.com/forms/powerofattr/POA-1383.htm
George Linos
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 51
Grading comment
Thanks!!! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihailolja
9 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Eri Koutala
10 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Danae Ferri
11 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Antonia Keratsa
13 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Assimina Vavoula
14 hrs
  -> Eυχαριστώ!

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ειδική εντολή, πληρεξουσιότητα
special power,authority


Explanation:
(to whom grants/gives) special power,authority and the right to...
Υποθέτω ότι η φράση είναι (λείπει ένα κόμμα): παρέχει την ειδική εντολή, πληρεξουσιότητα και το δικαίωμα


socratisv
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 46