ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Greek to English » Law/Patents

Τ.Α.Π.

English translation: Real Estate Tax

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Τ.Α.Π. - Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
English translation:Real Estate Tax
Entered by: Maria Nicholas

00:42 Dec 31, 2003
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents
Greek term or phrase: Τ.Α.Π.
Συγκείμενο: "βεβαίωση μη οφειλής Τ.Α.Π. από τον αρμόδιο Δήμο ..."

Με έχουν τρελλάνει τα νομικά! :)
Maria Nicholas
Real Estate Tax (rate)
Explanation:
ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Η βεβαίωση ΤΑΠ (Τέλους Ακίνητης Περιουσίας) εκδίδεται από το Τμήμα Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού της Διεύθυνσης Προσόδων (Βενιζέλου 45 τηλ 238.020 και 286.781, εσ. 113).

Για την έκδοση βεβαίωσης ΤΑΠ, ο κάτοχος ακινήτου πρέπει να φέρει τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Πρόσφατη απόδειξη της Δ.Ε.Η.

Το συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου.


Τα παραπάνω αναφερόμενα δικαιολογητικά πρέπει να προσκομιστούν, για να εκτιμηθεί το ακριβές σύνολο των τετραγωνικών μέτρων του ακινήτου, προκειμένου στη συνέχεια να υπολογιστεί επακριβώς το ύψος των ανταποδοτικών τελών (Δημοτικοί Φόροι, Δημοτικά Τέλη), καθώς και το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
Selected response from:

ThLinardos
Greece
Grading comment
Χίλια ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Real Estate Tax (rate)
ThLinardos
5 +1Archaeological Resources and Expropriations Fund
Valentini Mellas


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Real Estate Tax (rate)


Explanation:
ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

Η βεβαίωση ΤΑΠ (Τέλους Ακίνητης Περιουσίας) εκδίδεται από το Τμήμα Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού της Διεύθυνσης Προσόδων (Βενιζέλου 45 τηλ 238.020 και 286.781, εσ. 113).

Για την έκδοση βεβαίωσης ΤΑΠ, ο κάτοχος ακινήτου πρέπει να φέρει τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Πρόσφατη απόδειξη της Δ.Ε.Η.

Το συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου.


Τα παραπάνω αναφερόμενα δικαιολογητικά πρέπει να προσκομιστούν, για να εκτιμηθεί το ακριβές σύνολο των τετραγωνικών μέτρων του ακινήτου, προκειμένου στη συνέχεια να υπολογιστεί επακριβώς το ύψος των ανταποδοτικών τελών (Δημοτικοί Φόροι, Δημοτικά Τέλη), καθώς και το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας



    Reference: http://www.thessalonikicity.gr/adeies/prosodoi-bebaiosi-tap....
ThLinardos
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 200
Grading comment
Χίλια ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: Ontos mporei na einai kai afto ... :) Xronia polla! :)
28 mins
  -> ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Oposdipote einai afto... to grafoun oloi oi ermoi logariasmoi DEKO...!!
2 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  Vicky Papaprodromou: Χρόνια πολλά, Θόδωρε και καλή Πρωτοχρονιά!
4 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  Evdoxia R.
4 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  Spiros Doikas
6 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  elzosim
7 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  Katerina Kallitsi
7 hrs
  -> ευχαριστώ - εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία

agree  Betty Revelioti
1 day18 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Τ.Α.Π.
Archaeological Resources and Expropriations Fund


Explanation:
culture.gr/8/82/poroi/tap/
"Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων"
www.pdgs.org/Archivo/gr-cap7.htm
"The Archaeological Resources and Expropriations Fund at its points of sale in major Museums and Archaeological sites has installed autonomous information"

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2003-12-31 06:42:37 GMT)
--------------------------------------------------

Maria to TAP mporei na einai ontos afto pou proteinei kai o epomenos sinadelfos.

Valentini Mellas
United States
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 793

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
0 min
  -> :)

agree  xxxx-Translator
37 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: H σωστή απάντηση... σνιφ.... και όντως είναι η άλλη!!
8 hrs