KudoZ home » Greek to English » Linguistics

αποδελτίωση

English translation: cataloguing, excerpting (on cards or slips), card-indexing, listing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:αποδελτίωση
English translation:cataloguing, excerpting (on cards or slips), card-indexing, listing
Entered by: xxxd_vachliot

09:13 Feb 21, 2008
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
Greek term or phrase: αποδελτίωση
"Η αποδελτίωση και η μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα εντός του κειμένου των χαρακτηριστικών από τα τεχνικά φυλλάδια του εξοπλισμού."
xxxd_vachliot
cataloguing, excerpting (on cards or slips), card-indexing, listing
Explanation:
Έβαλα πολλά για να βρίσκονται.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Αυτή είναι η απάντηση που περίμενα από έναν λεξικογράφο! Indexing το έβαλα τελικά (το έβαλα ήδη, γιατί έπρεπε να το παραδώσω). Το πρόβλημα ήταν η συγκεκριμένη λέξη στη συγκεκριμένη πρόταση (γιατί μιλάει για αποδελτίωση μέσα στο έγγραφο). Ευχαριστώ και καλή συνέχεια...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5clipping
AKhram
4cataloguing, excerpting (on cards or slips), card-indexing, listing
Nick Lingris


Discussion entries: 3





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
clipping


Explanation:
Google "αποδελτίωση clipping"

AKhram
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa
8 mins

agree  Assimina Vavoula
36 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Evi Prokopi
2 hrs

agree  Katerina Rhodes
12 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cataloguing, excerpting (on cards or slips), card-indexing, listing


Explanation:
Έβαλα πολλά για να βρίσκονται.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Αυτή είναι η απάντηση που περίμενα από έναν λεξικογράφο! Indexing το έβαλα τελικά (το έβαλα ήδη, γιατί έπρεπε να το παραδώσω). Το πρόβλημα ήταν η συγκεκριμένη λέξη στη συγκεκριμένη πρόταση (γιατί μιλάει για αποδελτίωση μέσα στο έγγραφο). Ευχαριστώ και καλή συνέχεια...