KudoZ home » Greek to English » Linguistics

εξ αποκαλύψεως αλήθεια

English translation: revealed truth


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εξ αποκαλύψεως αλήθεια
English translation:revealed truth
Entered by: Evi Prokopi

16:57 Feb 23, 2009
Greek to English translations [PRO]
Linguistics
Greek term or phrase: εξ αποκαλύψεως αλήθεια
ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ για το τίποτα; Να μας συγχωρούν όσοι είδαν στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. XXXX την εξ αποκαλύψεως αλήθεια για τις πολιτικές εξελίξεις της τελευταίας δωδεκαετίας, εμείς όμως παραμένουμε ανικανοποίητοι. Πόσο συγκλονιστική είναι η πληροφορία
των επαφών ανάμεσα στη CIA και το σκληρό πυρήνα του μηχανισμού της ZZZ (όνομα κοματος) εν έτει 1989 - σε
μια εποχή, δηλαδή, πλήρους ταύτισης της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τις ψυχροπολεμικές εκστρατείες της Ουάσιγκτον; Και πόσο καθοριστική μια τέτοια επαφή μπορούσε να αποδειχθεί για τις πολιτικές εξελίξεις στο εσωτερικό της χώρας;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ πως ο ΧΧΧ δεν θα είχε πολλά ενδιαφέροντα να πει. Ιδίως όσον αφορά το ρόλο του στο ζήτημα που μεταξύ 1991 και 1995 αναγορεύθηκε σε "μείζον εθνικό
μας θέμα": τη διαμάχη με την ΠΓΔ Μακεδονίας. Μολονότι αναγνωρίζει δημόσια την εμπλοκή του, ο ΧΧΧ επιδεικνύει επ' αυτού αξιοσημείωτη διακριτικότητα. Την τελευταία ωστόσο διετία, στον Τύπο της γειτονικής χώρας έχουν δημοσιευθεί ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με
τις μυστικές επαφές του ΧΧΧ με το κόμμα του τωρινού πρωθυπουργού της χώρας ΨΨΨΨ, ήδη από το 1991-92. Σε μια εποχή, δηλαδή, που οι ακραίες εθνικιστικές θέσεις του ΒΜΡΟ επιστρατεύονταν στη χώρα μας σαν το ύψιστο επιχείρημα εναντίον όσων διαφωνούσαν με τη διατεταγμένη εθνικιστική υστερία των συλλαλητηρίων.
Assimina Vavoula
Greece
revealed truth
Explanation:
http://www.google.gr/search?q="revealed truth&ie=utf-8&oe=ut...
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Εύη...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4revealed truthEvi Prokopi
4truth, by revelation,Ivi Rocou


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
revealed truth


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="revealed truth&ie=utf-8&oe=ut...

Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Εύη...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dylan Edwards: Yes, like 'revealed religion' (based on divine revelation).
5 mins

agree  Panagiotis Andrias
46 mins

agree  efiefoula
3 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
6 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
truth, by revelation,


Explanation:
who saw, by revelation, the truth...

Ivi Rocou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8