KudoZ home » Greek to English » Mathematics & Statistics

ευρύπλευρο τρίγωνο

English translation: wide-sided triangle


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ευρύπλευρο τρίγωνο
English translation:wide-sided triangle
Entered by: Isodynamia

16:41 Mar 21, 2002
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mathematics & Statistics / Horizontal & Vertical Markings
Greek term or phrase: ευρύπλευρο τρίγωνο
Εγκάρσιες διαγραμμίσεις οδοστρώματος.
"Προ της διαγράμμισης αυτής, δύναται να σημειωθεί επί του οδοστρώματος, δια να συμβολίζει την πινακίδα P-1, ευρύπλευρο τρίγωνο έχον τη μία πλευρά παράλληλο προς τη διαγράμμιση και την έναντι αυτή κορυφή δεικνύουσα προς τα προσεγγίζοντα οχήματα."
Nicholas Konidis
wide-sided triangle
Explanation:
To euripleuro trigono einai auto pou exei makries pleures se sxesi me to upsos tou. Tha to metafrasa wide-sided triangle, pairnontas vs paradeigma to eurigonio=wide-angled.

Anevasa ena arxeio jpg sto "upload audio" me ena euripleuro trigono.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-21 20:39:10 (GMT)
--------------------------------------------------

...mono pou den blepo to arxeio. Nichola (i opoios allos thelei), grapse mou an thes na sto steilo.
Selected response from:

Isodynamia
Greece
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3wide-sided triangleIsodynamia
4thick
Maria Karra
4no such word
Gregoris Kondylis


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no such word


Explanation:
δεν υπάρχει όρος ευρύπλευρο τρίγωνο. Υπάρχουν ισοσκελή, ανισοσκελή, σκαληνά κλπ. Παρατήρησα όμως ότι το κείμενο έχει και κάποια άλλα λάθη. Μήπως δεν είναι σωστά γραμμένο ή μεταφρασμένο από τον πελάτη σου;
Γρηγόρης

Gregoris Kondylis
Native speaker of: Greek

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
thick


Explanation:
De vomizw oti to keimevo exei alla lathn, aplws fervei ligo pros kathareuousa. Loipov, oros "eurypleuro" stnv trigwvometria dev yparxei. Auto pou katalabaivw ap'to keimevo sou, Nikola, eivai oti ta skeln tou trigwvou tha eivai aplws paxia. Thick sides tha elega.

Maria Karra
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gregoris Kondylis: το ευρύς σημαίνει πλατύς και όχι παχύς. έλεγα λάθη (δεσ το έναντι αυτή κορυφή, αντί έναντι αυτής κορυφήν) διότι αφού θέλει να πει ΄'ενα ευμέγεθες τρίγωνο, μεγάλο τρίγωνο, ευδιάκριτο τρίγωνο, γιατί δεν το λέει;
6 mins
  -> Platys n paxys, egw ws "thick" tha to metefraza. Nai, pisteuw oti evvoei to eudiakrito trigwvo.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
wide-sided triangle


Explanation:
To euripleuro trigono einai auto pou exei makries pleures se sxesi me to upsos tou. Tha to metafrasa wide-sided triangle, pairnontas vs paradeigma to eurigonio=wide-angled.

Anevasa ena arxeio jpg sto "upload audio" me ena euripleuro trigono.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-21 20:39:10 (GMT)
--------------------------------------------------

...mono pou den blepo to arxeio. Nichola (i opoios allos thelei), grapse mou an thes na sto steilo.

Isodynamia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna5
10 hrs

agree  Calliope76
2 days14 hrs

agree  Egmont
288 days