KudoZ home » Greek to English » Medical: Health Care

ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΤΑΚΙΑ

English translation: clear shoe insoles


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΤΑΚΙΑ
English translation:clear shoe insoles
Entered by: Assimina Vavoula

14:42 Sep 19, 2007
Greek to English translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Health Care
Greek term or phrase: ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΤΑΚΙΑ
ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΖΕΛ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ
“FEET SERIES”

Για ψηλοτάκουνα, κλειστά και πέδιλα
Λεπτά & μαλακά

Τα διαφανή και απαλά πατάκια από τζελ σιλικόνης TOP CARE είναι ειδικά σχεδιασμένα για την προστασία του πέλματος από τον πόνο που προκαλείται με την χρήση ψηλοτάκουνων παπουτσιών. Είναι κατάλληλα και για κλειστά παπούτσια αλλά και για πέδιλα που έχουν ψηλά τακούνια. Είναι αόρατα, εφαρμόζουν εύκολα και ταιριάζουν σε όλους τους τύπους παπουτσιών.

• Από πολύ λεπτό, αόρατο και διακριτικό τζελ σιλικόνης
• Δεν γλιστράνε λόγω της αντιολισθητικής τους βάσης
• Πλένονται και ξαναχρησιμοποιούνται
• Είναι άοσμα και φιλικά με το δέρμα

Οδηγίες χρήσης :

Ξεχωρίστε τα πατάκια από την προστατευτική μεμβράνη. Τοποθετήστε τα πατάκια στα παπούτσια με την λεία επιφάνεια προς τα κάτω και την ανάγλυφη προς τα πάνω, το μυτερό μέρος προς την πτέρνα.

Κάθε συσκευασία περιέχει 1 ζευγάρι πατάκια (αριστερό και δεξί).
Assimina Vavoula
Greece
clear shoe insoles
Explanation:
ή transparent shoe insoles
Hot 2 Trot insoles were developed by podiatrist and foot surgeon, ... Hot2Trot Shoe Insoles ... Shoe Selection Guide. divider sp. Meet Dr. Brooks ...
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7clear shoe insolesTheodoros Linardos
4 +1CLEAR PADSNatalia Alexiou


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
clear shoe insoles


Explanation:
ή transparent shoe insoles
Hot 2 Trot insoles were developed by podiatrist and foot surgeon, ... Hot2Trot Shoe Insoles ... Shoe Selection Guide. divider sp. Meet Dr. Brooks ...



    www.drbrooks.com/ - 25k
Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
Grading comment
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalia Alexiou
0 min

agree  Nick Lingris
22 mins

agree  Vicky Papaprodromou
50 mins

agree  Evi Prokopi
1 hr

agree  Maria Karra
1 hr

agree  Georgia Charitou:
1 hr

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
3 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
CLEAR PADS


Explanation:
Υπάρχουν και πιο φλύαρες εναλλακτικές (foot pads κλπ.)

Natalia Alexiou
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
3 hrs