KudoZ home » Greek to English » Physics

δρομέας μηχανών

English translation: rotor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:δρομέας μηχανών
English translation:rotor
Entered by: Tetta

22:13 Feb 18, 2008
Greek to English translations [PRO]
Science - Physics / aeolian park study
Greek term or phrase: δρομέας μηχανών
Σε τεχνολογικά προβλήµατα αιολικής ενέργειας, οι υπολογισµοί στην περιοχή ειδικού ενδιαφέροντος θα πρέπει να εκτελούνται σε υπολογιστικές κυψέλες των οποίων η διάσταση στο οριζόντιο επίπεδο είναι τουλάχιστον αντίστοιχη του δροµέα των µηχανών.
Tetta
Greece
rotor
Explanation:
δρομέας ονομάζεται οποιοδήποτε περιστρεφόμενο μέρος μηχανών ή οχημάτων. Στα αγγλικά λέγεται rotor (και ενίοτε "ρότορας" και στα ελληνικά)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-02-18 22:52:56 GMT)
--------------------------------------------------

το σκεφτηκα ακριβως τη στιγμή που πάτησα το 'submit answer', αλλά είδα ότι είχε ήδη απαντηθεί... Καλό βράδυ
Selected response from:

maria ef
United Kingdom
Grading comment
Again, thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2machine rotor
sassa
3 +1rotormaria ef


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
machine rotor


Explanation:
http://images.google.co.uk/images?q="machine rotor&hl=en&um=...


    Reference: http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/123456789/555/1/katerino...
    Reference: http://nemertes.lis.upatras.gr/dspace/handle/123456789/637
sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Thank you, Sassa

Asker: Thanks, Sassa


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
28 mins

agree  Eri Koutala
13 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rotor


Explanation:
δρομέας ονομάζεται οποιοδήποτε περιστρεφόμενο μέρος μηχανών ή οχημάτων. Στα αγγλικά λέγεται rotor (και ενίοτε "ρότορας" και στα ελληνικά)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-02-18 22:52:56 GMT)
--------------------------------------------------

το σκεφτηκα ακριβως τη στιγμή που πάτησα το 'submit answer', αλλά είδα ότι είχε ήδη απαντηθεί... Καλό βράδυ

maria ef
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Again, thank you
Notes to answerer
Asker: Σ' ευχαριστώ, Μαρία. Η έννοια του ρότορα ειναι γνωστή, εκεί που "κολλησα" προς στιγμήν είναι ότι δεν μπόρεσα να συνδέσω τη "μηχανή" με το υπόλοιπό κείμενο. Καλό βράδυ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
13 hrs