KudoZ home » Greek to English » Poetry & Literature

Δυναστική κληρονομιά

English translation: Dynastic line


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Δυναστική κληρονομιά
English translation:Dynastic line
Entered by: Georgia Charitou

14:12 Sep 13, 2007
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Greek term or phrase: Δυναστική κληρονομιά
Μιλάμε για την δυναστική κληρονομιά της τάδε πριγκήπισσας, δηλαδή, οτι προέρχεται από τον τάδε οίκο που είχε την τάδε επικράτεια κτλ.

dynastic heritage/ legacy/ inheritance? Το legacy μου αρέσει ως έννοια, αλλά στο google το inheritance βρήκα να συντάσσεται περισσότερο με πρόσωπα...
Georgia Charitou
Belgium
Dynastic line
Explanation:
Με επιφύλαξη γιατί δεν έχω καθόλου context:

http://tinyurl.com/249hka

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-09-14 10:05:41 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, με βάση το κείμενο που μας δίνεις αν πεις κάτι του τύπου "legacy" τότε θα αναφέρεσαι στο μέλλον, δηλ. στους απογόνους. Οπότε προτείνω: "the dynastic line of Princess XXX goes back/traces back to the House of Hesse...."



--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-09-14 10:08:38 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης και "dynastic lineage."
Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
Κι εγώ traced back to έχω χρησιμοποιήσει! Σας ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Dynastic linexxxd_vachliot
3 +1dynastic genealogy
Nick Lingris


Discussion entries: 6





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Dynastic line


Explanation:
Με επιφύλαξη γιατί δεν έχω καθόλου context:

http://tinyurl.com/249hka

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-09-14 10:05:41 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, με βάση το κείμενο που μας δίνεις αν πεις κάτι του τύπου "legacy" τότε θα αναφέρεσαι στο μέλλον, δηλ. στους απογόνους. Οπότε προτείνω: "the dynastic line of Princess XXX goes back/traces back to the House of Hesse...."



--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-09-14 10:08:38 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης και "dynastic lineage."

xxxd_vachliot
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Κι εγώ traced back to έχω χρησιμοποιήσει! Σας ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Καλύτερα can be traced back to δίπλα στο goes back to.
1 hr
  -> Ta:)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
δυναστική κληρονομιά
dynastic genealogy


Explanation:
Αναρωτιέμαι, με βάση την περιγραφή σου, μήπως αναφέρεσαι στη γενεαλογία, το γενεαλογικό δέντρο, της πριγκίπισσας (ιδ. της πριγκίπισσας Αλίκης).
http://www.google.com/search?q=dynastic genealogy site:wikip...
http://www.google.com/search?q=δυναστική γενεαλογία



--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-09-14 10:12:16 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω ότι μπορείς να πεις και:
Princess X's (dynastic) lineage can be traced back to / goes back to...
http://www.google.com/search?q="lineage can be traced
και Princess X's (dynastic) genealogy can be traced back to / goes back to...
http://www.google.com/search?q="genealogy can be traced

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day9 hrs