KudoZ home » Greek to English » Sports / Fitness / Recreation

υποτροπή

English translation: relapse / recidivism


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:υποτροπή
English translation:relapse / recidivism
Entered by: Katerina Kallitsi

09:52 Mar 7, 2004
Greek to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
Greek term or phrase: υποτροπή
Ε) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ

Οι αθλήτριες οφείλουν να προσέχουν την εξωγηπεδική τους ζωή και συμπεριφορά. Ο σύλλογος προκειμένου να τις προστατεύσει επιβάλλει περιορισμό κυκλοφορίας κατά τις βραδινές ώρες μέχρι τις 11:00 μμ. Οποιαδήποτε παράταση ωραρίου συνεπάγεται επιβολή προστίμου ίσου προς το 10% των συνολικών μηνιαίων αποδοχών. Η υποτροπή επιφέρει κλήση σε απολογία από το Δ.Σ. και επιβολή ποινής που μπορεί να φτάσει μέχρι και λύση της συνεργασίας.

Δε μ' άρεσε καθόλου αυτή η παράγραφος!!
Katerina Kallitsi
relapse / recidivism
Explanation:
In case of relapce > σε περίπτωση υποτροπής.
Σε περίπτωση, δηλαδή, που υποπέσει για δεύτερη ή τριτη φορά στην ίδια παράβαση.
(In.gr)


Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ, Κώστα. Θα προτιμήσω το recidivism, καθώς πιο πάνω το κείμενο λέει η υπότροπος αθλήτρια και έχω βάλει the recidivist.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5relapse / recidivism
Costas Zannis
4 +1violation (of the curfew) / non observance (of the curfew) / non-compliance (with the curfew)
Spiros Doikas
4repeated violation
Tina8


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
violation (of the curfew) / non observance (of the curfew) / non-compliance (with the curfew)


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-07 10:00:59 (GMT)
--------------------------------------------------

shall be unlawful for the parent or guardian having legal custody of a minor to knowingly
allow or permit the minor to be in violation of the curfew imposed in ...
www.geocities.com/Athens/Delphi/1794/hug/curfew.html

straight home\" afterward. Going home from a chaperoned party or social
event is not a violation of the curfew. The City Council ...
www.paloaltoonline.com/weekly/morgue/ news/1995_Jun_28.CURFEW.html

An officer who discovers a violation of the curfew may obtain the information
necessary to issue a citation to the parents (but again, the officer is not ...
www.kernel.uky.edu/1995/spring/041395/041317.html

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas
4 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
υποτροπή
relapse / recidivism


Explanation:
In case of relapce > σε περίπτωση υποτροπής.
Σε περίπτωση, δηλαδή, που υποπέσει για δεύτερη ή τριτη φορά στην ίδια παράβαση.
(In.gr)




Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, Κώστα. Θα προτιμήσω το recidivism, καθώς πιο πάνω το κείμενο λέει η υπότροπος αθλήτρια και έχω βάλει the recidivist.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: http://www.ironmanbrasil.com.br/eng/paginas.asp?cod_pagina=1...
13 mins

agree  Vassilis Korkas: Βλ. επίσης Gr-En λεξικό Τραγάκη - Καρατζά - Ζόμπολα. "Υποτροπή" σημαίνει επανάληψη της παραβίασης
2 hrs

agree  xxxx-Translator
7 hrs

agree  xxxPattyPie
10 hrs

agree  Betty Revelioti
3 days1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
υποτροπή
repeated violation


Explanation:
δηλαδή επανάληψη/ επαναλήψεις της παραβίασης του κανονισμού... στανταρ εκφραση...δες στο γκουγκλ!!


    Reference: http://www.cwa-union.org/news/PressReleaseDisplay.asp?ID=392
Tina8
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4