KudoZ home » Greek to French » Cosmetics, Beauty

τανυστική δράση

French translation: action tenseur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:τανυστική δράση
French translation:action tenseur
Entered by: Assimina Vavoula

09:37 Oct 23, 2006
Greek to French translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
Greek term or phrase: τανυστική δράση
Ειδική ρυθμιστική λοσιόν με οινόπνευμα για την καταπολέμηση της ακμής και της λιπαρότητας. Περιέχει ένα κοκτέιλ φυτικών εκχυλισμάτων, βιταμίνη Α’ και Allantoine, τα οποία ενισχύουν και προστατεύουν τους πόρους από τις μολύνσεις και αποτρέπουν τους ερεθισμούς. Έχει αποσυμφοριτική και ***τανυστική δράση*** και σε συνδυασμό με ένα ολιγοστοιχείο που περιέχει, φροντίζει την ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου, για την αντιμικροβιακή προστασία της.
Assimina Vavoula
Greece
action tenseur
Explanation:
http://www.beauty-experts.com/htm/article/article_beauty.asp...
Son secret ? Une action en 3 dimensions !
- Un effet tenseur immιdiat et durable
- Une action redensifiante et reconstituante des tissus de soutien.

www.sante-et-longevite.com/F_grp_8_3-1.html
Vous assure une action ventre plat rapide et durable , grâce à la synergie de ses actifs qui permettent à la fois une action tenseur et minceur , mais aussi ...

www.laboratoire-emeraude.fr/gel_reparateur_bio.htm
En plus de son action tenseur immédiate, qui lui confère un effet "bonne mine", il apporte surtout une action restructurante et raffermissante durable.
Selected response from:

Nektaria Notaridou
Grading comment
Merci, madame...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5action tenseur
Nektaria Notaridou
2(la lotion) tend la peau
Marina Varouta


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(la lotion) tend la peau


Explanation:
Τανύω σημαίνει τείνω, τεντώνω, σφίγγω. Η λοσιόν αυτή μάλλον καθαρίζει και μετά σφίγγει τους πόρους του δέρματος.
Μήπως θέλει να πει action tonifiante; Δεν νομίζω...

Marina Varouta
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
action tenseur


Explanation:
http://www.beauty-experts.com/htm/article/article_beauty.asp...
Son secret ? Une action en 3 dimensions !
- Un effet tenseur immιdiat et durable
- Une action redensifiante et reconstituante des tissus de soutien.

www.sante-et-longevite.com/F_grp_8_3-1.html
Vous assure une action ventre plat rapide et durable , grâce à la synergie de ses actifs qui permettent à la fois une action tenseur et minceur , mais aussi ...

www.laboratoire-emeraude.fr/gel_reparateur_bio.htm
En plus de son action tenseur immédiate, qui lui confère un effet "bonne mine", il apporte surtout une action restructurante et raffermissante durable.

Nektaria Notaridou
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci, madame...