KudoZ home » Greek to French » Psychology

αλληλοκαλύπτονται μέχρι κάποιο σημείο

French translation: se chevauchent jusqu'à un certain point/partiellement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:αλληλοκαλύπτονται μέχρι κάποιο σημείο
French translation:se chevauchent jusqu'à un certain point/partiellement
Entered by: Assimina Vavoula

11:45 Mar 12, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: αλληλοκαλύπτονται μέχρι κάποιο σημείο
Τα τρια ρεύματα που κυριάρχησαν στην ψυχολογία είναι: η ψυχανάλυση/ ο Μπεχαβιορισμός και η Γνωστική θεωρία.

Αν και οι τρεις αλληλοκαλύπτονται μέχρι κάποιο σημείο, εν τούτοις είναι ξεχωριστές απόψεις. Καμιά από αυτές τις θεωρίες δεν έχει σαν κεντρικό θέμα το παιχνίδι ,αλλά όλες επηρέασαν τις αντιλήψεις ,σχετικά με το παιχνίδι.

Η Ψυχαναλυτική άποψη είναι πιο κοντά στις παραδοσιακές και οι σπουδαιότερες είναι δύο α)το παιχνίδι σαν μέσο απελευθέρωσης της έντασης και β) το παιχνίδι σαν τέλεια κυριαρχία του εγώ.
Assimina Vavoula
Greece
se chevauchent jusqu'à un certain point/partiellement
Explanation:
-
Selected response from:

Andreas THEODOROU
Spain
Grading comment
Merci, Andy. Bon week-end.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4se chevauchent jusqu'à un certain point/partiellement
Andreas THEODOROU
4se chevauchent à un degré
Valentini Mellas


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
se chevauchent à un degré


Explanation:
http://www.google.com/search?q="se chevauchent à un degré"&s...


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
se chevauchent jusqu'à un certain point/partiellement


Explanation:
-

Andreas THEODOROU
Spain
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci, Andy. Bon week-end.