KudoZ home » Greek to French » Psychology

διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα

French translation: l'on constate (l'existence de) deux paradoxes fondamentaux


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα
French translation:l'on constate (l'existence de) deux paradoxes fondamentaux
Entered by: Assimina Vavoula

06:34 Mar 19, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα
Καλημέρα, έχω πρόβλημα στην σύνταξη της παρακάτω έκφρασης από ΕΛΛ>ΓΑΛΛ.
Το κείμενο είναι:
--------------------

Παρατηρώντας τη δραστηριότητα του παιχνιδιού διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα. Πρώτον, ότι το παιδί χειρίζεται μια άγνωστη νοητικά σημασία σε μια πραγματική κατάσταση. Δεύτερον, το παιδί μέσα στο παιχνίδι από τη μια κάνει ότι του αρέσει περισσότερο, αφού το παιχνίδι συνδέεται με την ευχαρίστηση, από την άλλη όμως μαθαίνει να υποτάσσει τον εαυτό του σε κανόνες και έτσι να απαρνιέται αυτό που θέλει. Το παιχνίδι λοιπόν απαιτεί από το παιδί να ενεργήσει ενάντια στις άμεσες παρορμήσεις του. Μέσα από την πειθάρχηση στους κανόνες και την αποκήρυξη των αυθόρμητων πράξεων πηγάζει η μέγιστη ευχαρίστηση για το παιδί, γιατί πετυχαίνει το μέγιστο αυτοέλεγχο. Επιδεικνύει τη δύναμη της θέλησης του και φαίνεται ότι στο παιχνίδι ξεπερνά την ηλικία του, μετακινείται πέρα από την καθημερινή του συμπεριφορά και μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι. Άρα το παιχνίδι αποτελεί μια μέγιστη πηγή ανάπτυξης, που περιέχει όλες τις αναπτυξιακές τάσεις συμπυκνωμένες, δημιουργεί μια ζώνη επικείμενης ανάπτυξης.
.....................................

Ευχαριστώ.
Assimina Vavoula
Greece
l'on constate (l'existence de) deux paradoxes fondamentaux
Explanation:
En observant l'activité de jeu, l'on constate l'existence de deux paradoxes fondamentaux... :)
Selected response from:

Christine Cooreman
Greece
Grading comment
Καλημερούδια, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1l'on constate (l'existence de) deux paradoxes fondamentaux
Christine Cooreman
4on contate/nous constatons deux situations paradoxales de base
socratisv


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
on contate/nous constatons deux situations paradoxales de base


Explanation:
En observant l'activité du jeu, on contate/nous constatons deux paradoxes principaux (ou : deux situations paradoxales de base):

To " βασικος/η/ο" μεταφραζεται εδω ως principal,e. Στη β αποδοση ( situation paradoxale) την οποια και προτιμω ασυζητητει, το βασικος αποδιδτεται σαφως καλυτερα σαν " de base"
Deux paradoxes de base /deux paradoxes principaux me sonne mal à l'oreil:-D. Μη ρωτατε γιατι....

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
l'on constate (l'existence de) deux paradoxes fondamentaux


Explanation:
En observant l'activité de jeu, l'on constate l'existence de deux paradoxes fondamentaux... :)

Christine Cooreman
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 188
Grading comment
Καλημερούδια, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
22 hrs