KudoZ home » Greek to French » Psychology

άγνωστη νοητικά σημασία

French translation: un concept inconnu du point de vue intellectuel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:άγνωστη νοητικά σημασία
French translation:un concept inconnu du point de vue intellectuel
Entered by: Assimina Vavoula

07:26 Mar 19, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: άγνωστη νοητικά σημασία
Παρατηρώντας τη δραστηριότητα του παιχνιδιού διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα. Πρώτον, ότι το παιδί χειρίζεται μια άγνωστη νοητικά σημασία σε μια πραγματική κατάσταση. Δεύτερον, το παιδί μέσα στο παιχνίδι από τη μια κάνει ότι του αρέσει περισσότερο, αφού το παιχνίδι συνδέεται με την ευχαρίστηση, από την άλλη όμως μαθαίνει να υποτάσσει τον εαυτό του σε κανόνες και έτσι να απαρνιέται αυτό που θέλει. Το παιχνίδι λοιπόν απαιτεί από το παιδί να ενεργήσει ενάντια στις άμεσες παρορμήσεις του. Μέσα από την πειθάρχηση στους κανόνες και την αποκήρυξη των αυθόρμητων πράξεων πηγάζει η μέγιστη ευχαρίστηση για το παιδί, γιατί πετυχαίνει το μέγιστο αυτοέλεγχο. Επιδεικνύει τη δύναμη της θέλησης του και φαίνεται ότι στο παιχνίδι ξεπερνά την ηλικία του, μετακινείται πέρα από την καθημερινή του συμπεριφορά και μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι. Άρα το παιχνίδι αποτελεί μια μέγιστη πηγή ανάπτυξης, που περιέχει όλες τις αναπτυξιακές τάσεις συμπυκνωμένες, δημιουργεί μια ζώνη επικείμενης ανάπτυξης.
Assimina Vavoula
Greece
un concept inconnu du point de vue intellectuel
Explanation:
L'enfant traite, dans une situation réelle, d'un concept inconnu du point de vue intellectuel.
Selected response from:

Christine Cooreman
Greece
Grading comment
Μου έχουν λείψει οι εύστοχες παρατηρήσεις σου. Ευχαριστώ. Καλημέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1un concept inconnu du point de vue intellectuel
Christine Cooreman
1notion inconnue d'un point de vue perceptif
socratisv


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
un concept inconnu du point de vue intellectuel


Explanation:
L'enfant traite, dans une situation réelle, d'un concept inconnu du point de vue intellectuel.

Christine Cooreman
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 188
Grading comment
Μου έχουν λείψει οι εύστοχες παρατηρήσεις σου. Ευχαριστώ. Καλημέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
22 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
notion inconnue d'un point de vue perceptif


Explanation:
....l'enfant manipule une notion inconnue d'un point de vue perceptif

ΜΕ πολλες επιφυλαξεις οσον αφορα την αποδοση......


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-19 08:58:53 GMT)
--------------------------------------------------

L'enfant UTILISE une notion inconnue d'un point de vue perceptif dans une situation réelle
ισως το utiliser αποδιδει καλυτερα την εννοια του χειριζομαι εδω περα




--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2007-03-20 11:34:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

il me semble que j'étais à coté de la plaque:-D

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8