KudoZ home » Greek to French » Psychology

προβάλλει τον εαυτό του στις δραστηριότητες των ενηλίκων

French translation: L'enfant se projette dans les activités (ou actions) des adultes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:προβάλλει τον εαυτό του στις δραστηριότητες των ενηλίκων
French translation:L'enfant se projette dans les activités (ou actions) des adultes
Entered by: Assimina Vavoula

06:29 Mar 20, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: προβάλλει τον εαυτό του στις δραστηριότητες των ενηλίκων
Και το παιχνίδι και η αγωγή δημιουργούν μια ζώνη επικείμενης ανάπτυξης. Και στα δύο πλαίσια τα παιδιά επεξεργάζονται διαθέσιμες γνώσεις και δεξιότητες και μετά τις εσωτερικεύουν. Το παιχνίδι όμως προσφέρει ένα πολύ πιο ευρύ πεδίο για τις αλλαγές των αναγκών και της συνείδησης.
Το παιδί μέσα από το παιχνίδι προβάλλει τον εαυτό του στις δραστηριότητες των ενηλίκων μέσα στο συγκεκριμένο πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο ζει. Ακόμα προβάλλει τους μελλοντικούς ρόλους και τις αξίες όπως το ίδιο τις αντιλαμβάνεται μέσα από τις δραστηριότητες και τις σχέσεις των ενηλίκων. Το παιχνίδι προηγείται της αναπτυξης, γιατί το παιδί μέσα από το παιχνίδι αποκτά δεξιότητες, κίνητρα και στάσεις απαραίτητα για την κοινωνική του προσαρμογή και συμμετοχή. (Braun,1991, Vygotsky, 1997).
Assimina Vavoula
Greece
L'enfant se projette dans les activités (ou actions) des adultes
Explanation:
La manière la plus simple est la meilleure... ! :)
Selected response from:

Christine Cooreman
Greece
Grading comment
Merci, Christine, mon amie...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2L'enfant se projette dans les activités (ou actions) des adultes
Christine Cooreman
3 +1L'enfant se projette dans le royaume d'activités exécutées par les adultes
Valentini Mellas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
L'enfant se projette dans le royaume d'activités exécutées par les adultes


Explanation:
-

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: η επισης: l'enfant projette soi-même dans les activités des adultes à travers.....
1 hr

neutral  Maria Karra: activités exécutées, royaume... λίγο βαρύ. Μμπορείς να το γράψεις με πιο απλό τρόπο.
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
L'enfant se projette dans les activités (ou actions) des adultes


Explanation:
La manière la plus simple est la meilleure... ! :)

Christine Cooreman
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 188
Grading comment
Merci, Christine, mon amie...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daphne b
19 mins

agree  Maria Karra
2 hrs