KudoZ home » Greek to French » Psychology

προβάλλει τους μελλοντικούς ρόλους και τις αξίες

French translation: il projette les futurs rôles et valeurs...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:προβάλλει τους μελλοντικούς ρόλους και τις αξίες
French translation:il projette les futurs rôles et valeurs...
Entered by: Assimina Vavoula

12:04 Mar 20, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: προβάλλει τους μελλοντικούς ρόλους και τις αξίες
Και το παιχνίδι και η αγωγή δημιουργούν μια ζώνη επικείμενης ανάπτυξης. Και στα δύο πλαίσια τα παιδιά επεξεργάζονται διαθέσιμες γνώσεις και δεξιότητες και μετά τις εσωτερικεύουν. Το παιχνίδι όμως προσφέρει ένα πολύ πιο ευρύ πεδίο για τις αλλαγές των αναγκών και της συνείδησης.
Το παιδί μέσα από το παιχνίδι προβάλλει τον εαυτό του στις δραστηριότητες των ενηλίκων μέσα στο συγκεκριμένο πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο ζει. Ακόμα προβάλλει τους μελλοντικούς ρόλους και τις αξίες όπως το ίδιο τις αντιλαμβάνεται μέσα από τις δραστηριότητες και τις σχέσεις των ενηλίκων. Το παιχνίδι προηγείται της αναπτυξης, γιατί το παιδί μέσα από το παιχνίδι αποκτά δεξιότητες, κίνητρα και στάσεις απαραίτητα για την κοινωνική του προσαρμογή και συμμετοχή. (Braun,1991, Vygotsky, 1997).
Assimina Vavoula
Greece
il projette les futurs rôles et valeurs...
Explanation:
Η έννοια της προβολής projection είναι πολύ συγκεκριμένη στην ψυχολογία και δεν μπορεί να αποδοθεί με το afficher/montrer διότι δεν έχει αυτήν τη σημασία. Η προβολή έχει να κάνει με κάτι που βρίσκεται μέσα στο υποκείμενο αλλά που αυτό αποδίδει σε εξωτερικό αντικείμενο (άνθρωπο, ζώο, πράγμα). Ένα πολύ καλό βιβλίο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το Vocabulaire de la psychanalyse (J. Laplanche et J.-B. Pontalis, Presses Universitaires de France, ISBN : 2 13 037021 7) Που είναι η Βίβλος των ψυχαναλυτών και των ψυχολόγων της γαλλικής σχολής.
Selected response from:

Christine Cooreman
Greece
Grading comment
Merci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2il projette les futurs rôles et valeurs...
Christine Cooreman
3affiche/montre ses rôles et ses valeurs futures
Valentini Mellas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
affiche/montre ses rôles et ses valeurs futures


Explanation:
-

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
il projette les futurs rôles et valeurs...


Explanation:
Η έννοια της προβολής projection είναι πολύ συγκεκριμένη στην ψυχολογία και δεν μπορεί να αποδοθεί με το afficher/montrer διότι δεν έχει αυτήν τη σημασία. Η προβολή έχει να κάνει με κάτι που βρίσκεται μέσα στο υποκείμενο αλλά που αυτό αποδίδει σε εξωτερικό αντικείμενο (άνθρωπο, ζώο, πράγμα). Ένα πολύ καλό βιβλίο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το Vocabulaire de la psychanalyse (J. Laplanche et J.-B. Pontalis, Presses Universitaires de France, ISBN : 2 13 037021 7) Που είναι η Βίβλος των ψυχαναλυτών και των ψυχολόγων της γαλλικής σχολής.

Christine Cooreman
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 188
Grading comment
Merci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: oui, projection:) bonjour!
15 mins

agree  Daphne b
49 mins