KudoZ home » Greek to German » Law: Contract(s)

πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας

German translation: Unbedenklichkeitsbescheinigung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας
German translation:Unbedenklichkeitsbescheinigung
Entered by: Konstantinos Tsanakas

12:32 Mar 11, 2004
Greek to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Greek term or phrase: πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας
Besteuerungsnachweis?
Konstantinos Tsanakas
Germany
Unbedenklichkeitsbescheinigung
Explanation:
Óýìöùíá ìå ôïí ÖÜâç.

...a clearance certificate (Unbedenklichkeitsbescheinigung) furnished by the tax office (Finanzamt) ...

ÇÔÇ!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 22 mins (2004-03-11 13:55:21 GMT)
--------------------------------------------------

Åß÷á ôçí õðïøßá ðùò åßíáé áõóôñéáêüò üñïò,áëëÜ êáé ôï Duden äåí áíáöÝñåé êÜôé ôÝôïéï.

Unbedenklichkeitsbescheinigung tax clearance certificate
(http://www.leasingverband.at/modules.php?name=Content&pa=sho...
Selected response from:

elzosim
Grading comment
Åõ÷áñéóôþ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Unbedenklichkeitsbescheinigung
elzosim
5UnbedenklichkeitsbescheinigungHelena2
3 -1Nachweis der Erfuellung der steuerlichen Verpflichtungen
Maria Ferstl


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ðéóôïðïéçôéêü öïñïëïãéêÞò åíçìåñüôçôáò
Nachweis der Erfuellung der steuerlichen Verpflichtungen


Explanation:
êÜôé ôÝôïéï

Ç ëÝîç ðïõ åß÷åò ðñÝðåé íá åßíáé êáèáñÜ áõóôñéáêÞ êáé, áí êáôÜëáâá óôïé÷åéùäþò ôé ëÝíå ïé ó÷åôéêÝò éóôïóåëßäåò, Ý÷åé ó÷Ýóç ìå öüñïõò ðïõ åéóðñÜ÷ôçêáí óå Üëëç ÷þñá (ãéá ôçí áðïöõãÞ äéðëÞò öïñïëüãçóçò).
Îåöýëëçóá ðïëý ôïí ÊáÀóç êáé ôï EuroDic, áëëÜ äå âñÞêá ôßðïôå ðïõ íá ôáéñéÜæåé. Ï Óüñôóçò ëÝåé ôåëåßùò Üó÷åôá ðñÜãìáôá. Ìüíï ôï ÖÜâç äåí Ý÷ù...

Maria Ferstl
Malta
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Helena2: Δεν έχει σχέση με την διπλή φορολόγηση, αφορά καθαρά οφειλές στην εφορία
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
ðéóôïðïéçôéêü öïñïëïãéêÞò åíçìåñüôçôáò
Unbedenklichkeitsbescheinigung


Explanation:
Óýìöùíá ìå ôïí ÖÜâç.

...a clearance certificate (Unbedenklichkeitsbescheinigung) furnished by the tax office (Finanzamt) ...

ÇÔÇ!

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 22 mins (2004-03-11 13:55:21 GMT)
--------------------------------------------------

Åß÷á ôçí õðïøßá ðùò åßíáé áõóôñéáêüò üñïò,áëëÜ êáé ôï Duden äåí áíáöÝñåé êÜôé ôÝôïéï.

Unbedenklichkeitsbescheinigung tax clearance certificate
(http://www.leasingverband.at/modules.php?name=Content&pa=sho...

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7
Grading comment
Åõ÷áñéóôþ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Ferstl: Έχεις δίκαιο, την έχει και ο Καΐσης. Αλλά όντας γερμανόφωνη, χωρίς την ελληνική μετάφραση δε θα την καταλάβαινα....
16 mins
  -> Κι εγώ όταν το πρωτοείδα,είπα αποκλείεται να είναι αυτό! Ευχαριστώ :)

agree  marina2002: γερμανόφωνη και εγώ και όνωτς δεν θα καταλάβαινα τι εννοεί, έλα όμως που τελικά έτσι το περιγράφουν
36 mins
  -> όλοι έτσι την πατήσαμε! Ευχαριστώ :)

agree  Tina8: 100% ...
21 hrs
  -> 100 ευχαριστώ τότε!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ðéóôïðïéçôéêü öïñïëïãéêÞò åíçìåñüôçôáò
Unbedenklichkeitsbescheinigung


Explanation:
Ï üñïò åßíáé ãåñìáíéêüò (Ãåñìáíßáò), üëåò ïé ãåñìáíéêÝò ÄÏÕ åêäßäïõí ôÝôïéá ðéóôïðïéçôéêÜ áëëÜ óõíÞèùò ìüíï ãéá åôáéñßåò êáé ü÷é ãéá éäéþôåò.

Helena2
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek