KudoZ home » Greek to Italian » General / Conversation / Greetings / Letters

ΔΑ

Italian translation: delibera arbitrale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΔΑ
Italian translation:delibera arbitrale
Entered by: giovigv

16:55 Apr 4, 2007
Greek to Italian translations [PRO]
Law/Patents - General / Conversation / Greetings / Letters
Greek term or phrase: ΔΑ
Οι εκάστοτε ΣΣΕ και ΔΑ που ισχύουν και καλύπτουν την εταιρία μας και...
giovigv
delibera arbitrale
Explanation:
Διαιτησία είναι η διαδικασία επίλυσης εργασιακών διαφορών με απόφαση του Διαιτητή (Διαιτητική Απόφαση) εφόσον τα Μέρη δεν έχουν καταλήξει σε κατάρτιση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Σ.Σ.Ε).
Vai su Google con "delibera arbitrale".
Selected response from:

Lucia Colombo
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2delibera arbitraleLucia Colombo
3 +1decisione giudiziaria
Natassa Iosifidou


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ΔΑ
decisione giudiziaria


Explanation:
Πρέπει να είναι Δικαστική Απόφαση.

http://www.omed.gr/index.php?module=fatcat&fatcat[user]=viewCategory&fatcat_id=56&module_title=announce

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-04-04 17:08:21 GMT)
--------------------------------------------------

Παραθέτω πάλι τον σύνδεσμο

http://www.omed.gr/index.php?module=fatcat&fatcat[user]=viewCategory&fatcat_id=56&module_title=announce

Natassa Iosifidou
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
13 hrs
  -> Ευχαριστώ!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
delibera arbitrale


Explanation:
Διαιτησία είναι η διαδικασία επίλυσης εργασιακών διαφορών με απόφαση του Διαιτητή (Διαιτητική Απόφαση) εφόσον τα Μέρη δεν έχουν καταλήξει σε κατάρτιση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Σ.Σ.Ε).
Vai su Google con "delibera arbitrale".


Lucia Colombo
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Giuseppina DILILLO: o anche "lodo arbitrale" (?)
1 hr

agree  Natassa Iosifidou: Αυτό πρέπει να είναι. Φαίνεται πιο κατάλληλο.
1 hr