KudoZ home » Greek to Spanish » Education / Pedagogy

το τέλι

Spanish translation: cuerda/ hilo de metal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:το τέλι
Spanish translation:cuerda/ hilo de metal
Entered by: Maria Arelaki

11:38 Mar 10, 2008
Greek to Spanish translations [PRO]
Education / Pedagogy / diccionario
Greek term or phrase: το τέλι
τέλια
Maria Arelaki
cuerda
Explanation:
es el significado mas habitual, pero mucho mejor si nos
das mas contexto.

--------------------------------------------------
Note added at 3 horas (2008-03-10 15:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

Και μάλιστα! μπορεί να έχει σχέση με το "Τέλι τέλι τέλι κάλπικε ντουνιά..." αν μηλάμε για Ελληνική μουσική και Ρεμπέτικο.
Selected response from:

Dimitri Bountsolas
Spain
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4el alambre
sassa
4cable
Mercè Guitart Ribas
4cuerda
Dimitri Bountsolas


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cuerda


Explanation:
es el significado mas habitual, pero mucho mejor si nos
das mas contexto.

--------------------------------------------------
Note added at 3 horas (2008-03-10 15:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

Και μάλιστα! μπορεί να έχει σχέση με το "Τέλι τέλι τέλι κάλπικε ντουνιά..." αν μηλάμε για Ελληνική μουσική και Ρεμπέτικο.

Dimitri Bountsolas
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!
Notes to answerer
Asker: Δεν έχω κείμενο Δημήτρη μου, είναι ένα λεξικό για ένα πρόγραμμα εκμάθησης ελληνικών. Μπορεί να έχει σχέση με το τέλι τέλι της Αλεξιού;


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cable


Explanation:
Sería un cable, pero también podría ser una cuerda de un instrumento.
Por favor, danos más contexto.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hores (2008-03-10 16:16:55 GMT)
--------------------------------------------------

Pues la verdad es que así se me hace muy difícil ayudarte... Lo siento.

Mercè Guitart Ribas
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: No tengo más texto Merce. Es un diccionario de un programa informático educativo para la enseñanza de griego. Sé que el programa se base en canciones griegas.


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
el alambre


Explanation:
o hilo de metal

Για να εμποδίσουν το χοίρο να σκάφτει έπρεπε να τον «τελώσουν». «Τελώνω σημαίνει δένω ένα *σύρμα (τέλι)* στο επάνω ρουθούνι του χοίρου, ώστε όταν προσπαθεί να σκάψει με τη μουσούδα του ακουμπά στο σύρμα, πονάει και εγκαταλείπει την προσπάθεια.

Το τέλι, για να μη σκουριάζει και σαπίσει, συνήθως ήταν από χαλκό.

http://www.saitoures.gr/forum/viewtopic.php?f=1&t=164



    Reference: http://www.wordreference.com/definicion/alambre
    Reference: http://es.wikipedia.org/wiki/Alambre
sassa
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 20