KudoZ home » Hungarian to English » Advertising / Public Relations

sajtószemle

English translation: press review


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:sajtószemle
English translation:press review
Entered by: Katalin Sandor

16:36 Aug 15, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Media
Hungarian term or phrase: sajtószemle
'A megvalósult sajtómegjelenésekről sajtószemle készül'
Határidő szoros, agyműködésem leállt, nem jut eszembe, nem találom. Tud valaki segíteni?
Katalin Sandor
Hungary
press review
Explanation:
Ez lenne az.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Melyik ujjamat harapjam le? Két egyforma válasz, azonos időben - ez áll előbb, biztos volt pár másodperces különbség :-) Legközelebb ilyen esetben a tiéd lesz a pont, Creativity! Mindkettőtöknek nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3press reviewjuvera
5 +2press review
Katalin Szilárd


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
press review


Explanation:
Ez lenne az.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Melyik ujjamat harapjam le? Két egyforma válasz, azonos időben - ez áll előbb, biztos volt pár másodperces különbség :-) Legközelebb ilyen esetben a tiéd lesz a pont, Creativity! Mindkettőtöknek nagyon köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
5 hrs

agree  Sonia Soros
6 hrs

agree  Elvira Stoianov
2 days17 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
press review


Explanation:
press review

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-08-15 16:44:46 GMT)
--------------------------------------------------

Elnézést, rossz linket adtam meg:
http://www.feedsfarm.com/feed/08ab922c7ff1fe00481d9be0e7c48e...
mek.oszk.hu/00000/00063/html/s.htm -


    Reference: http://www.bbc.co.uk/hungarian/pressreview/index.rdf
Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
5 hrs

agree  Sonia Soros
6 hrs